וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 2:3 את סכנין

איליה יבוריאן ומאור בוזגלו, צמד שחקני סכנין לשעבר, כבשו ב-2:3 של מכבי ת"א על הקבוצה של פרדי דוד אחרי מותחן אדיר. הצהובים הובילו 0:2, סכנין, עם שערים ראשונים בליגה, איזנה ל-2:2, לפני השער של יבוריאן

נראה שמכבי תל אביב של העונה אוהבת לעשות את זה קשה, אפילו מאוד קשה. הקבוצה של רן בן שמעון ניצחה הערב (שבת) אחרי מותחן גדול את בני סכנין 2:3 במחזור הרביעי של הליגה במשחק שנערך בקריית אליעזר.

הצהובים סיימו את שני המשחקים הקודמים שלהם בליגה בשתי תוצאות תיקו 0:0, אז בן שמעון הפנים את העובדה כי חלוץ אחד זה מעט מדי, והעלה את יאניק קמנאן כחלוץ שני לצידו של איליה יבוריאן, כשג'ונתן אסוס נותר על הספסל. דולי ג'ונסון היה צריך לכסות לבד את הקישור האחורי ועשה עבודה לא רעה.

המערך ההתקפי הביא את הצהובים לכבוש צמד, אחרי 180 דקות שחונות, תוך שתי דקות. קמנאן (13) ובוזגלו (15) העלו את מכבי ליתרון מבטיח. רן בן שמעון, שריצה את עונש ההרחקה וישב ביציע, התמוגג. אלא שהקבוצה שלו החלה לסגת וסכנין השתלטה על המגרש, אבל החמיצה.

כנראה שהגנת מכבי הייתה שאננה, אחרת קשה להסביר את הטעויות הסדרתיות של יבריץ' והחולייה האחורית. בלגאן, חוסר סדר ואי שקט אפיינו את ההגנה, וסכנין, שלא כבשה עד כה בליגה, טיילה ב-16 של יבריץ'. החלוץ הליטאי רוברט פוסקאוס צימק בהופעת הבכורה שלו (55), אובודו אוקוצ'ה, שהיה בנבדל, איזן (64). בן שמעון שלח את רודי חדד למערכה. הקשר הצרפתי הזין את יבוריאן בכדורים, ואחרי החמצה מסמרת שיער, החלוץ הארמני פגע בפעם השנייה (74).

עוד לפני שמדברים על היכולת, במכבי יכולים להיות מרוצים קודם כל משלוש הנקודות, אחרי פעמיים תיקו. בעניין היכולת, הרי שההגנה של בן שמעון נראתה מחוררת ולא מתואמת והנסיגה אחרי שני השערים המהירים הייתה לא חכמה. בן שמעון יצטרך לעמול קשה כדי לתקן את הליקויים, לפחות הוא יכול לעשות זאת עם שלוש נקודות בכיס.

סכנין כמובן מאוכזבת מההפסד, מצד שני פרדי דוד יכול להיות מרוצה מהשערים הראשונים שכבשה הקבוצה סוף סוף בליגה. גם שחקני החיזוק, צגאי, אוקוצ'ה ופוסקאוס, עשו את שלהם בצורה טובה. עם עוד ליטוש ותיאום גם הנקודות יגיעו.

מהלך המשחק

דקה 8 - אבו-ריא נגח כדור קרן מעל משקוף שערו של דרגוסלב יבריץ'.

דקה 13 - גול! דולי ג'ונסון שלח נהדר לתוך הרחבה, קמנאן לא הצליח להשתלט, אבל שלח כדור חלש ומדויק לפינה של מארי כהן, שהיה קצר מלהושיע. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 15 - גול! מאור בוזגלו השתלט על כדור בתוך רחבת סכנין, וכבש מהפינה. שני שערים לצהובים תוך שתי דקות, אחרי שבשני המשחקים האחרונים לא כבשו אחד. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 36 - יא יא פטי שלח נגיחה חדה וחזקה לשער של יבריץ', אחרי הרמת קרן. שוער מכבי תל אביב הדף באינסטינקט מצוין מעל המשקוף.

דקה 44 - יבוריאן השתלט על כדור בתוך הרחבה והשאיר מצוין לשבחון שבא מאחור, אבל הקשר בעט גרוע החוצה.

דקה 45+1 - יבוריאן דהר לכיוון הרחבה ושלח בעיטה חזקה מכ-16 מטרים, מאיר כהן היה במקום כדי להדוף טוב.

דקה 50 - יוסי שבחון עבר את מאיר כהן, אבל במקום לגלגל לשער, התמהמה וניסה להוציא רוחב תמוה. ההזדמנות של מכבי הלכה לאיבוד.

דקה 55 - גול! פטי שלח כדור ארוך, מישאלוב עם טעות נוראית איפשר לכדור לעבור מעליו. החלוץ הליטאי רוברט פוסקאוס שלח מעל יבריץ' שיצא. שער ראשון לפוסקאוס בהופעת הבכורה שלו בקבוצה, שער ראשון לסכנין בליגה. 2:1 למכבי תל אביב.

גקה 57 - צגאי נגח טוב, אבל הכדור פגע בראש של אוקוצ'ה ועלה מעל המשקוף. סכנין הייתה קרובה להשוות.

דקה 64 - גול! פטי נגח כדור שהוגבהה לרחבת מכבי יבריץ' יצא גרוע ולא הספיק להתייצב מחדש בשערו. אוקוצ'ה סובב כדור שפגע בג'ונסון ועבר מעל יבריץ' בדרך פנימה. סכנין השוותה ל-2:2. אלא שהשופט מאיר לוי בעזרת הקוון היה צריך לפסול את השער עקב נבדל של אוקוצ'ה.

דקה 67 - מהראן אבו-ריא קיבל כדור מהאגף, אבל הבעיטה שלו מהאוויר הייתה חלשה והלכה החוצה.

דקה 72 - רודי חדד שנכנס שלח כדור נהדר ליבוריאן. החלוץ הארמני השתלע, עבר שחקן, אבל החמיץ משבעה מטרים בשלומיאליות מול מאיר כהן.

דקה 74 - גול! ג'ונסון מצא את חדד שמהאוויר העביר פס רוחב מדויק, ליבוריאן נותר רק לדחוק פנימה, והפעם הוא עשה זאת. 2:3 למכבי תל אביב.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, יא יא פטי, מוחמד אבו-ריא, מזואה אנסומבו, חיים בנון, יחיאל צגאי (מייקון דוס סנטוס, 79), חאלד חאליילה (יניב לוזון, 46), חאמד גנאים, אושרי גיטא (רוברט פוסקאוס, 46), אובודו אוקוצ'ה.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', אבי יחיאל, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ' (ג'ונתן אסוס, 85), מאור בוזגלו, יוסי שבחון (רודי חדד, 72), יאניק קמאנן (דן רומן, 63), איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully