וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: אשקלון עלתה למקום הראשון

ניצחה בחוץ 0:1 את ראשל"צ. ניצחון שלישי למרמורק, 1:4 על בני ג'דידה. הפועל אום אל פאחם-בת ים 2:0, נס ציונה-בית"ר/שמשון ת"א 0:0

המחזור הרביעי בליגה הארצית יצא ביום שישי לדרך, כאשר הפועל מרמורק השיגה את ניצחונה השלישי העונה ועלתה למקום הראשון באופן זמני, אלא שיממה לאחר מכן הפועל אשקלון כבשה אותו מידיה לאחר שגברה 0:1 בחוץ על עירוני ראשון לציון. בית"ר/שמשון תל אביב סיימה בתיקו 0:0 בחוץ עם סקציה נס ציונה.

משחקי יום שישי:

הפועל מרמורק - הפועל בני ג'דידה 1:4

ג'דידה רשמה הפסד רביעי רצוף, ופתיחת העונה נוראית עבורה. אדם חמוד העלה את האורחים מפנדל מוצלח בדקה השלישית, אבל מאותו רגע השליטה עברה למרמורק. אדיב שרעבי הישווה בדקה ה-21, ונבו מזרחי ביצע את המהפך בדקה ה-48. יוסי יונה (57) וג'ורדן גרובר (73) השלימו את התוצאה.

הפועל טירת הכרמל - הפועל נצרת עילית 2:0

האורחים מהגליל חזרו לנצח אחרי תיקו מאופס באום אל פאחם בשבוע שעבר. יהודה ז'אנו כבש את השער הראשון בדקה השישית, אדריאן רוצ'ט קבע את התוצאה ארבע דקות לסיום.

בני טמרה - מכבי כפר קנא 0:0

משחקי יום שבת

הפועל אום אל פאחם - עירוני בת ים 2:0

שתי העולות מליגה א' נפגשו. האדומים מהצפון השאירו את ליגה א' מאחור ודהרו כלפי הארצית, אבל כעת הם נוכחים לראות שהחיים שם לא כל כך קלים כמו בליגה א'. שערים של איציק בן סלומון (57) ומתי אברהם (89) קנו ניצחון לקבוצה מהמרכז, שאוספת ניצחון שני העונה.

עירוני ראשון לציון - הפועל אשקלון 1:0

הקבוצה של שייע פייגנבוים רוצה לעלות השנה לליגה הלאומית, וכרגע זה נראה טוב מבחינתה. אחרי התיקו 0:0 מול בית"ר/שמשון תל אביב במחזור הראשון של העונה, הגיעו שני ניצחונות, כשהיום הגיע השלישי. אלירן אסאו כבש בדקה ה-53. יוסי אבולעפיה מראשון לציון הורחק בדקה ה-34.

סקציה נס ציונה - בית"ר/שמשון תל אביב 0:0

הקבוצה התל אביבית יצאה למשחק חוץ, בידיעה שניצחון יעלה אותה לראש הטבלה, אבל היא לא הצליחה להבקיע וסיימה בתיקו שני העונה. תיקו ראשון לסקציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully