וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה ניצחה את מכבי חיפה במשחק אימון 75:86

הקבוצה של ג'ינו נקמה את ההפסד בתחילת השבוע. ארון מגי בהופעת הבכורה שלו צלף 27 נקודות, משחק ראשון לקוז'יקרו וסאיילס בחיפה

במשחק אימון שנערך הבוקר (שישי) בכפר בלום גברה עירוני נהריה על מכבי חיפה בתוצאה 75:86. העולה החדשה לליגת העל, שהתחזקה בצורה משמעותית בקיץ, הופיעה למשחק ללא הזר פי ג'יי מקי, אשר לגביו קיים חשש כלשהו כי הוא בסובל מקרע קטן בשריר. בחיפה החליטו לתת לו מנוחה ולא לסכן אותו. מנגד ערכו ברוקס סאיילס ועידו קוז'יקרו את הופעת הבכורה בקבוצה. אצל נהריה ערך הופעת בכורה ארון מגי, לאחר שחתם בקבוצה השבוע.

בניגוד למשחק האימון הראשון בין שתי הקבוצות שנערך בתחילת השבוע, ובו הביסה חיפה את נהריה 63:84, הפעם פתחה נהריה את המשחק בצורה טובה, הרבה בזכותו של מגי. בסיום המחצית הראשונה הובילה הקבוצה של יעקב ג'ינו 36:47. במחצית השנייה המשיכה נהריה להגדיל את יתרונה, שהגיע עד ל-22 נקודות. לאחר מכן היא הורידה הילוך, וחיפה הצליחה לצמצם, ובסיום כאמור 75:86 לנהריה.

בלטו בעירוני נהריה: ארון מגי צלף 27 נקודות, רון לואיס הוסיף 19 נקודות, רביב לימונד תרם 13. קלעו למכבי חיפה: דורון פרקינס 17 נקודות, עידו קוז'יקרו ודבון ג'פרסון 15 נקודות ושמונה ריבאונדים כל אחד, ברוקס סאיילס 10 נקודות וחמישה ריבאונדים, עמית בן דוד תרם שבע נקודות, גור פורת הוסיף חמש ומשה מזרחי עם שתי נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully