וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-קרית שמונה: הזהובים ממשיכים להאמין

המאמן גיא לוזון בונה על ההמשכיות, תמיר כחלון על הקהל והשם. מרטינוביץ' יהיה כשיר. הקבוצה של דיין מחפשת שער ראשון העונה

בני יהודה, שצברה רק נקודה אחת בשלושת מחזורי הפתיחה של ליגת העל תארח ביום שבת (15:00, בלומפילד, שידור ישיר בספורט1) את עירוני קרית שמונה ותנסה לזכות בניצחון ליגה ראשון העונה. הזהובים הפסידו 1:0 למכבי חיפה במשחק הליגה האחרון, אך שאבו עידוד רב מהיכולת שהציגה הקבוצה. באמצע השבוע עוד הספיקו חניכיו של המאמן גיא לוזון לנצח 0:3 את מכבי נתניה במחזור הרביעי של גביע הטוטו, דבר שהוסיף עוד יותר לביטחון של השחקנים לקראת המשחק.

הבלם מילאן מרטינוביץ', שסבל ממתיחה חזקה במפשעה עם חשש לקרע, נכלל בסופו של דבר בסגל הקבוצה, והוא עשוי לפתוח לצדו של הבלם דין מורי. הקפטן אסי בלדוט, שנפגע בברכו באימון עדיין בספק להתמודדות מול חניכיו של מישל דיין.

"אני מאמין שברגע שנמשיך להציג יכולת טובה ונהיה מאורגנים מבחינה הגנתית והתקפית, נמשיך להיות קבוצה קומפקטית, נדע לצמצם פערים ואז באופן טבעי נשחק טוב ונביא נקודות", אמר גיא לוזון. "אנחנו שואפים לנצח בכל משחק וזה לא משנה מבחינתנו מי היריבה ואם זה בבית או בחוץ. גם לחיפה באנו כדי לנצח ולא כדי לחלץ נקודה. אני מאמין שלאורך זמן אם נבוא לכל משחק במטרה ברורה לנצח מהדקה הראשונה, אז גם הנקודות יבואו".

גם הקשר תמיר כחלון ביקש לא להרבות במילים לפני המשחק וניסה להעביר מסר בשם כל השחקנים: "אני קורא לכל הקהל של בני יהודה שהיה החלק הכי חשוב והכי חזק בהישארות שלנו בשנה שעברה להגיע למשחק בשבת ובעזרת השם יהיה טוב. שיגיעו בשבת והכל יהיה בסדר. אנחנו מעדיפים לא להתייחס כרגע למשחק בשבת. נגיע אליו ונעבור אותו. אנחנו מעדיפים לדבר על המגרש בשבת".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, מילאן מרטינוביץ' (איבן גארידו), דין מורי, עוז ראלי (כפיר אדרי), הרוויה קובצ'ביץ', לירוי צעירי, אסי בלדוט (פדרו גלבאן, מהארן ראדי), תמיר כחלון, תומר חמד, משה ביטון.

קרית שמונה בעקבות שער ראשון

"שלושה משחקים בלי שער זכות ובלי ניצחון הם יותר מדי. אנחנו חייבים לעשות את המקסימום כדי לחזור המשחק נגד בני יהודה עם ניצחון", אמר ביום שישי קפטן עירוני קריית שמונה יניב לביא, שיחזור להרכב קבוצתו לאחר שנעדר בשבוע שעבר עקב הרחקה.

גם הזר הפרואני חאיר סספדאס יחזור מהרחקה. לעומתם ייעדר הקשר גיא צרפתי, הסובל מפציעה בגבו, ועל פי ההערכות הרופאים ייאלץ לנוח כחודש. המוחתם הטרי יעוזה אבובקרי, שהגיע באמצע השבוע מהפועל כפר סבא, יעמוד לרשותו של המאמן מישל דיין, אך אינו צפוי לפתוח בהרכב.

מי שעדיין לא יעמוד לרשות הקבוצה הוא הזר מגאבון פול קסאני שבקריה מתקשים להבין למה קבוצתו האחרונה מגיאורגיה לא שולחת את טופס השחרור שלו. "נמתין עוד שבוע, אם השחרור לא יגיע, נצטרך לעשות הערכת מצב מחודשת", אמר גורם בקריה.

הקבוצה תשהה במלון בתל אביב עד המשחק. בכך חוזרת הקריה למסורת של העונה שעברה. כזכור, לפני משחק החוץ לפני שבועיים באשדוד לא יצאה לבית מלון, ונחלה הפסד ראשון העונה.

המטרה של חניכיו של מישל דיין תהיה לא רק לזכות בניצחון ראשון העונה, אלא גם להבקיע שער זכות ראשון העונה. דיין מנסה לשדר עסקים כרגיל וטוען בכל הזדמנות כי אין לחץ לקבוצה וכי השערים עוד יבואו. החלוץ יובל אבידור: "כשהשער הראשון יבוא, יבואו עוד רבים בעקבותיו. אנחנו מגיעים למצבים, עד היום זה לא נכנס, אבל בעתיד אני מאמין שזה ייכנס".

ההרכב המשוער: דני עמוס, אמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר, עבאס סואן, יובל שבתאי (רן קוז'וק), חאיר סספדאס, אגודה קאובינה, עומר פרץ, יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully