וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילברט: "הספקולציות על לברון - עלבון לעיר קליבלנד"

בעלי הקבלירס, דן גילברט, מתחיל לאבד את הסבלנות נוכח השמועות. גרסיה האריך את חוזהו בקינגס, לנדרי ממשיך אצל הרוקטס

הספקולציות לפיהן לברון ג'יימס יעזוב את קליבלנד ב-2010 מתחילות לעצבן את ראשי הקבוצה והבעלים, דן גילברט סיפר שהסופרסטאר לא אמר לו דבר על כך שהוא יעזוב לניו יורק אחרי שחוזהו יסתיים. "לדעתי זה סוג של עלבון לקליבלנד, עלבון למידווסט", אמר הבעלים.

לברון נודע בחיבתו לניו יורק והספקולציות נגעו לכך שהוא ירצה לעזוב לניקס או אולי לניו ג'רזי נטס, שתיהן קבוצות בהן יש אחוזים לברו הטוב, הראפר ג'יי זי. בשנה שעברה הקים עליו הכוכב על חמתם של חלק מתושבי קליבלנד לאחר שהגיע למשחק בייסבול של האינדיאנס המקומיים נגד ניו יורק יאנקיז כשהוא חובש כובע של האחרונים.

באוהיו כבר החלו להעלות סימני שאלה סביב כל החיבור של לברון וקליבלנד עצמה, אבל גילברט לא מוכן לשמוע. "אנשים במקצוע שלכם מאוד משועממים עכשיו. אין כדורסל ואין לכם מה לכתוב, אז אתם ממציאים", אמר לעיתונאים.

גרסיה האריך את חוזהו בקינגס

פרנסיסקו גרסיה האריך את חוזהו בסקרמנטו בחמש שנים נוספות. בארבע השנים הקרובות ירוויח הגארד הדומיניקני 23 מיליון דולר ואם יחליטו הצדדים לממש את האופציה, בשנה החמישית הוא ירוויח 7 מיליון נוספים.

"עדיין יש לי הרבה דברים אותם אני צריך לשפר כדי להיות שחקן טוב יותר", אמר גרסיה שבעונה שעברה רשם ממוצעים נאים של 12.3 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק, "הדברים יראו אחרת. נחסר את רון ארטסט ואני מוכן כי אני יודע שיהיו הרבה ציפיות ממני".

* יוסטון השוותה את הצעתה של שרלוט בובקאטס לקארל לנדרי והשאירה את הפורוורד בשורותיה.

* עדיין אצל הרוקטס, רייפר אלסטון קיבל רשות לשחק אחרי שבדיקות שעבר פסלו אפשרות לכך שהוא עלול לסבול מארוע כלשהו בליבו במהלך משחק או אימון.

* אחרי כל פרשת הפציעה של מונטה אליס ותקופת ההיעדרות השנויה במחלוקת שלו, בגולדן סטייט מקווים שהוא למד את הלקח שלו, למרות שעדיין לא החליטו אם לקנוס אותו. "אני לא חושב שמישהו הרגיש שזה היה התסריט הכי טוב", אמר כריס מאלין, "הדברים היו צריכים להיעשות בצורה אחרת ואני חושב שמונטה מבין את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully