וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-מכבי ת"א: האוהדים מחכים לבוזגלו ויבוריאן

אלה שיגיעו לקרית אליעזר מתל אביב יקוו לראות את השניים מבקיעים. אלה שיבואו מהגליל, לא אוהבים את הרעיון של קבלת הפנים

"את המשחק הזה נצטרך לנצח בכוח, אין לנו שום ברירה אחרת חוץ מלחזור עם שלוש הנקודות מקרית אליעזר", אמר שחקן במכבי תל אביב לקראת משחק החוץ שיערך בשבת (19:10, קרית אליעזר, שידור ישיר בספורט 2) מול בני סכנין. "לא משנה לנו אם המשחק יהיה בסכנין או בקרית אליעזר, נצטרך להביא את כל הכשרון והיכולת שיש בקבוצה הזו ולהוסיף המון לחימה ורצון כי את המשחק הזה חייבים לנצח, אני מבטיח לך שאנחנו חוזרים עם נצחון מחר", הוסיף השחקן והיטיב לבטא את ההרגשה בקבוצה.

אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות בשני המשחקים האחרונים ינסו הצהובים לחזור עם נצחון ממשחק החוץ מול נועלת הטבלה מסכנין. במועדון יודעים שהפסד במשחק לא יתקבל, ויעלה את מפלס הלחץ הגבוה ממילא בקרית שלום.


המאמן המורחק, רן בן שמעון, יישב ביציע ויעביר הוראות בעזרת הטלפון לעוזרו מרקו בלבול, שידריך את הקבוצה מהקווים. כזכור, בן שמעון ספג השבוע עונש הרחקה משני משחקים בגין העלבת שופט הקו במשחק בטדי לפני שבועיים. "מהנסיון שלי כשהורחקתי בקרית שמונה לארבעה משחקים ניצחנו מתוכם שלושה. אז לפעמים ההשפעה שלי היא כנראה לא כל כך חיובית. מעבר לזה בקרית אליעזר אני אוכל לשבת מאוד קרוב לספסל. כמובן שעדיף לשבת על הספסל אבל במשחק כדורגל ההשפעה של המאמן בניגוד למאמן בכדורסל, היא פחותה במהלך המשחק", אמר בן שמעון.


במשחק מחר יפגשו איליה יבוריאן ומאור בוזגלו בחבריהם מהעונה שעברה והשניים צפויים לקבל פרחים ותשואות מראשי בני סכנין לפני שריקת הפתיחה. בן שמעון ובלבול יחסרו את המגן יובל שפונגין, שמחלים מניתוח התוספתן שעבר לפני כשבועיים. אבי יחיאל יהיה זה שימלא את מקומו של שפונגין בעמדת המגן הימני, כאשר אורי שטרית שהורחק במחזור הקודם מול מכבי פתח תקווה וריצה את עונשו במשחק בין שתי הקבוצות באמצע השבוע בגביע הטוטו, יפתח באגף שמאל.


בן שמעון צפוי לעלות בהרכב שיכלול את יאניק קאמאנן יחד עם איליה יבוריאן בחוד. גיז'רמו ישראלביץ', ששיחק כמגן ימני במשחק התיקו מול פתח תקוה, יחזור למקומו בקישור ונראה שמי שעלול לאבד את חולצת ההרכב הוא הקשר ג'ונתן אסוס, שמאכזב ביכולתו במשחקים האחרונים. אופציה נוספת היא סיפסולם של רודי חדד ויוסי שבחון, שמציגים יכולת חלשה במשחקים האחרונים.


הרכב משוער: דרגוסלאב יבריץ', אבי יחיאל, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, ג'ונתן אסוס (רודי חדד), גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, יאניק קאמאנן (יוסי שבחון), איליה יבוריאן.

אוהדי סכנין: "בגלל בוזגלו ויבוריאן הקבוצה שלנו נפלה"

הנהלת בני סכנין מתכננת קבלת פנים חמה במשחק מול מכבי תל אביב לשני שחקני הקבוצה בעונה החולפת, איליה יבוריאן ומאור בוזגלו. אבל חלק מאוהדי הקבוצה לא כל כך מתלהבים: "היה להם בית חם אצלנו, הם היו מלכים, קיבלו מה שרצו, למה הם עזבו? הקבוצה שלנו נפלה בגלל שהם עזבו", טענו אוהדים מסכנין, ולדבריהם הם מתכוונים לשרוק בוז כשיוענקו זרי פרחים לשניים.

המאמן פרדי דוד תרגל באימון המסכם ביום שישי את ההרכב שאמור לעלות בקריית אליעזר, לאחר שבסכנין האמינו עד הרגע האחרון כי דוחא יאושר. באסיפה קצרה אמר דוד: "מצפה לנו משחק קשה, צריך לבוא מוכנים ולעשות את העבודה". דוד התייחס גם לעובדה שהמשחק יתקיים בקריית אליעזר ולא בדוחא: "חבל שאנחנו לא משחקים בבית, יתרון הביתיות הוא משמעותי, אבל גם בקריית אליעזר אנחנו צריכים לנצח".

יחיאל צגאי ואובודו אוקצ'ה, שהגיעו ממכבי נתניה, יערכו הופעת בכורה בליגה במדי הקבוצה. החלוץ הליטאי החדש, רוברטאס פוסקאוס, עדיין אינו בכושר משחק וימתין על הספסל, כמו גם הברזילאי מייקון דוס סנטוס, שחתם רק אתמול. טל חן, שלגביו היה ספק בשל פציעה, החלים וישחק. היחיד שימשיך להיעדר הוא המגן הוותיק בסאם גנאים.

"צפוי משחק לא קל. כמו שאנחנו רוצים לנצח גם מכבי רוצים, אבל אין לנו ברירה", אמר הקפטן מאיר כהן. "אנחנו עם הגב לקיר וחייבים לנצח, בשבילנו ובשביל הקהל הנהדר שלנו". על המפגש עם החברים יבוריאן ובוזגלו אמר כהן: "הם חברים טובים, עשינו ביחד תקופה מדהימה, אני בקשר איתם עד היום, אבל על המגרש אני לא מכיר אותם ורוצה לנצח אותם".

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עלי עותמאן, יא יא פטי, טל חן, איתן עזריה, מזואה אנסומבו, יחיאל צגאי, חאלד חאליילה, חאמד גנאים, אושרי גיטא, אובודו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully