וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר ליגת האלופות 2011 ייערך בוומבלי

האצטדיון הלונדוני, שהיה אמור לארח את הגמר ב-2010, יעשה זאת שנה מאוחר יותר. וגם: תתרגלו למפעל החדש - הליגה האירופאית

אצטדיון וומבלי המחודש הוא האצטדיון שיארח כנראה את גמר ליגת האלופות ב-2011. מקורות המקורבים לאופ"א מסרו כי הארגון וממשלת בריטניה הצליחו לפתור מספר בעיות בנושאי מס שעמדו לרועץ בפני וומבלי לארח את משחק הגמר.

האצטדיון הלונדוני היה אמור לארח את משחק הגמר של השנה הבאה, ב-2010, אלא שלבסוף הסנטיאגו ברנבאו במדריד נבחר לארח את המשחק. "נראה שהמחלוקות נפתרו, והכול בסדר", אמר מקור אחד. אחר הוסיף: "תהיה כנראה ישיבה בחודש נובמבר לאשר שהמשחק ייערך בוומבלי, כשבדצמבר אופ"א תצא בהכרזה".

וומבלי היה מועמד ביחד עם עוד ארבעה אצטדיונים אחרים לארח את משחקי הגמר של שנים 2010 ו-2011. מי שעוד נמנו הם הברנבאו, שנבחר כאמור לארח את משחק הגמר של 2010, האולימפשטאדיון בברלין, אליאנץ ארינה בגרמניה והמסטאייה של ולנסיה. אגב, את משחק הגמר של העונה, 2009, יארח אצטדיון האולימפיקו ברומא.

אצטדיון וומבלי, אחד מהאצטדיונים המפורסמים בעולם, מכיל כ-90,000 מקומות ישיבה. הוא נבנה בשנות ה-20 ונפתח לראשונה ב-28 באפריל 1923. בשנת 2003 החלה בנייתו מחדש. לאחר עיכובים רבים, בתחילת 2007 נחנך וומבלי החדש.

במסגרת ההחלטות שהתקבלו היום בישיבת התאחדות הכדורגל האירופאית, הוחלט גם כי גביע אופ"א, שעתיד לעבור שינויים מרחיקי לכת בשנה הבאה, יקרא מעונת 2009/10 הליגה האירופאית.

באופ"א היו מודאגים מכך שהמפעל איבד מהאפיל שלו והחליטו על שינויים בפורמט, כשמהעונה הבאה יחולקו 48 קבוצות לבתים וישחקו בשיטת בית וחוץ. התקווה של פלאטיני ושות' היא שעם לוגו חדש ושיווק מאסיבי של זכויות השידור, המפעל החדש יהפוך ליוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully