וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבראו חזר והפציץ

בבית"ר לא קיבלו פירור מהאורוגוואי, במשחקו הראשון בקדנצייה המחודשת בריבר הוא כבש צמד והוביל את הקבוצה ל-1:2 על דפנסור בסודאמריקנה

מה לא עשתה בית"ר ירושלים כדי לרצות את סבסטיאן אבראו על מנת שיבקיע שערים עבורה. הביאה אותו באלפי דולרים, ניסתה להעניק לו תחושת בית בבירת ישראל, הכול רק כדי שיעלה אותה לליגת האלופות, אבל יוק. והנה , חזר החלוץ האורוגוואי לריבר פלייט, ממנה הגיע בקיץ לדאבליסטית הישראלית, וכבר במשחקו הראשון בקבוצה (הלילה בין חמישי לשישי) כבש צמד.

המיז'יונריוס יצאו לאצטדיון הסנטאנריו באורוגוואי למשחק מול עוד אקסית שלו, דפנסור, במשחק הראשון של שמינית גמר גביע הסודאמריקנה (הגומלין ב-2 לאוקטובר) וניצחו 1:2 לעיני 40 אלף צופים. אבראו כבש את השער הראשון כבר בדקה השמינית, כשהשתלט על כדור תועה ברחבה ושלח פנימה. ריבר הצליחה לשמור על יתרונה למרות שהמשחק התאזן ודפנסור החלה לתקוף. בדקה ה-64 אבראון כבש את השני, אחרי שהשתלט על כדור שהדף שוער דפנסור מרטין סילבה. בדקה ה-66 הוא הוחלף.

בדקה ה-77 ריבר נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאגוסטו פרננדז הורחק. מריו ריסו הצליח לנצל את היתרון המספרי של המקומיים כשצימק בדקה ה-86, אבל דפנסור לא הצליחה לעשות יותר מזה.

אבראו, שעזב את בית"ר לא מכבר, רשאי לשחק רק בגביע הסודאמריקנה ולא בליגת האפרטורה. ב-66 הדקות המחודשות שלו בריבר הוא עשה הרבה יותר מאשר עשה ב-180 דקות בבית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully