וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן ממשיכה לצלול

האלופה נוצחה בפעם השנייה ברציפות, 1:0 בהאנובר. ורדר ברמן רשמה 4:5 מדהים על הופנהיים, עוד הפסד למנשנגלאדבך, 90 דקות לאלברמן

באיירן מינכן ראתה במחזור השישי הזדמנות להתאושש מהתבוסה הביתית לורדר ברמן במחזור הקודם, אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד. האלופים מבוואריה נוצחו 1:0 ורשמו הפסד שני ברציפות שרק מחריף את המשבר ואת הלחץ על המאמן יורגן קלינסמן.

ורדר ברמן, כהרגלה בקודש, סידרה עוד מותחן רב שערים, הפעם 4:5 מול העולה החדשה והמפתיעה מהופנהיים. ניצחונות מרשימים רשמו דורטמונד (0:3 על שטוטגרט) ולברקוזן (2:3 בבוכום). המבורג, עם 0:1 על מנשנגלאדבך (90 דקות לאלברמן), עלתה למקום הראשון על חשבונה של שאלקה, שהפסידה לראשונה העונה, 1:0 בקלן, במשחק שפתח את המחזור.

האנובר - באיירן מינכן 0:1

המכה שחטפה באיירן מינכן בתבוסה הביתית לברמן בשבוע שעבר כנראה לא שככה. הבווארים, מעודדים מחזרתו של פרנק ריברי שעלה לשחק במחצית, חשבו שהאנובר היא יריבה מספיק נוחה כדי למחוק את הבושה, אבל מסתבר שהדברים לא כל כך פשוטים.

דווקא האנובר הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-23, כשזבולש הושטי הכניע בכדור חופשי מסובב את מיכאל רנסינג בשערה של באיירן. האלופה הפעילה לחץ על שערו של רוברט אנקה היריב, אבל כל הניסיונות של לוקה טוני וחבריו לא מצאו את הרשת. זהו הפסד שני רצוף לבאיירן מינכן, שמבינה כעת שהאליפות לא תגיע בקלות. עבודת השיקום של קלינסמן תתחיל כבר מול ליון במחזור השני של ליגת האלופות.

ורדר ברמן - הופנהיים 4:5

אחרי פתיחת עונה לא משכנעת, ורדר הוכיחה שהיא כאן ובגדול בשבוע שעבר, עם ניצחון 2:5 ענק על באיירן מינכן. הקבוצה ההתקפית בליגה המשיכה בדיוק באותו קצב גם במשחק הבית מול הופנהיים, בו הובילה 2:4 כבר במחצית והשיגה ניצחון 4:5 מדהים בסיום. הופנהיים הייתה שותפה ראויה להצגת המחזור, והוכיחה כי מקומה בצמרת מוצדק בהחלט.

מסוט אוזיל הצעיר פתח את מסכת השערים של ברמן בדקה -8, אבל האורחים השוו משער של דמבה בה (15), שער שהחזיק רק דקה, אז קלאודיו פיזארו קיבל כדור ממרקוס רוזנברג וכבש את השני של ברמן. דייגו הברזילאי (20), שחוזר לכושר אחרי הבעיות מתקופת האולימפיאדה, וארון האנט (31) הצטרפו לחגיגה בירוק. סיאד סליחוביץ' כבש את השני של הופנהיים בכדור חופשי בדקה ה-36 וצימק ל-4:2 במחצית.

הבוסני הנוסף בהתקפת הופנהיים, ודאד איביסביץ', מלך השערים של הבונדסליגה, כבש את השביעי שלו העונה בדקה ה-61 וראה את מרווין קומפר משווה בנגיחה בדקה ה-70. למרות הקאמבק המדהים של האורחים, ברמן אמרה את המילה האחרונה עם שער ניצחון של מסוט אוזיל בדקה ה-81. קבוצתו של תומאס שאף חולפת על פני הופנהיים ומוצאת עצמה במקום השלישי עם 11 נקודות.

המבורג - בורוסיה מנשנגלאדבך 0:1

מנשנגלאדבך השיגה תוצאות לא רעות במשחקי ההכנה, אבל נוכחה לגלות שבליגה הסיפור שונה בתכלית. מפח הנפש של העולה - בשורותיה השלים גל אלברמן 90 דקות, בעוד רוברטו קולאוטי כלל לא נרשם בטופס המשחק - נמשך גם מול המבורג, שהצליחה להתאושש מהתבוסה שספגה מול וולפסבורג במחזור הקודם.

הקבוצה של מרטין יול עלתה ליתרון בדקה ה-12, אז נגיחה של מלאדן פטריץ אחרי מצב נייח נחתה ברשת של גלאדבך. המבורג המשיכה לשלוט ללא עוררין, אך לא הצליחה להגדיל את התוצאה מול היריבה החלשה. הניצחון מחזיר את המבורג למקום הראשון בליגה, עם 13 נקודות והפסד בודד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דורטמונד - שטוטגרט 0:3

אחרי הגעתו של יורגן קלופ הפנטסטי, התחילה דורטמונד את העונה בצורה מצוינת והתברגה בצמרת, אלא שבשבוע וחצי האחרונים הגיעו תיקו בשיניים מול שאלקה ושני הפסדים, להופנהיים בליגה ולאודינזה בגביע אופ"א והקבוצה נזכרה שהיא לא חברה בצמרת הגבוהה כבר מספר שנים. הניצחון הערב (שבת) על שטוטגרט אמור להיות זה שיחזיר את דורטמונד למסלול הנכון.

כבר בדקה ה-10 עלו המארחים ליתרון, משער אדיר של הפליימייקר תמאש היינל בבעיטה לחיבורים של יינס להמן. בדקה ה-19 הכפילה דורטמונד את התוצאה, אחרי שכדור חופשי מצא את הראש של הברזילאי פליפה סנטנה, שכבש את השני שלו במדים הצהובים-שחורים. את המסמר האחרון נעץ השוויצרי אלכסנדר פריי, שעלה כמחליף ונגח את השלישי לזכות דורטמונד בדקה ה-73.

קלן - שאלקה 0:1

הקבוצה הביתית לא ניצחה את שאלקה בליגה מאז 1996, כך שכבר מדובר בסוג של היסטוריה. מעבר לכך, מדובר בהפתעה כבר במשחק שפתח את המחזור בליגה, מאחר ושאלקה הוליכה ערב המחזור עם מאזן של שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

האורחת קיוותה לחפש את השער של קלן בשלב מוקדם במשחק, אבל מי ששלטה על הדשא במחצית הראשונה הייתה קלן, ובשאלקה יכלו רק לברך על שער ריק עד לדקה ה-43. בשלב הזה כבר הבינו בקלן שעם כל כך הרבה החמצות במחצית, הניצחון מתרחק. יוסוף מוחמד הלבנוני עשה בדיוק את מה שצריך, והשתלט על כדור חופשי שהורם מצד שמאל, כדי לנגוח מקרוב לרשת.

שאלקה השתפרה במחצית השניה, אבל השיגה את ההזדמנות המסוכנת היחידה שלה במשחק רק בדקה ה-90, כשאסמואה הרים כדור משמאל לחליל אלטינטופ, שנגח ממטרים ספורים לקורה של שוער קלן.

משחקים נוספים:

בוכום - לברקוזן 3:2
לבוכום: סטניסלב ססטאק (79), סינאן קלוגלו (81). ללברקוזן: ארתורו וידאל (6), רנאטו אוגוסטו (21), פטריק הלמס (61)

הרטה ברלין - אנרגי קוטבוס 1:0
לקוטבוס: ברנקו ייליץ' (13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully