וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז מרקוביץ': "עד תחילת העונה, הכל יהיה בסדר"

26.9.2008 / 8:32

קפטן הפועל ירושלים רגוע אחרי מחנה האימון שערכה הקבוצה בבלגיה. עוזר המאמן מתן חרוש: "כשזה יתחבר, אני מבטיח שזה יראה מצוין"

הפועל ירושלים נחתה לפנות בוקר (שישי) בישראל אחרי שהייה של שישה ימים במחנה אימונים בבלגיה. במהלך מחנה האימונים התמודדה הקבוצה בארבעה משחקים מול שלוש קבוצות מקומיות וחזרה עם מאזן 2:2. "היה מחנה טוב, התקדמנו לאט לאט, יש המון מה לעבוד, אבל עד תחילת העונה הכול יהיה בסדר", התייחס הקפטן ארז מרקוביץ בשיחה עם האתר הרשמי של הפועל ירושלים , "כל אימון וכל משחק עוזר, אבל יש עוד הרבה מקום לשיפור של משחק ההגנה משחק ההתקפה והתיאום בנינו".

עוזר המאמן מתן חרוש היה מרוצה מתוצאות המחנה: "המחנה היה מצוין. מבחינת המטרות שהצבנו, השגנו את כל מה שרצינו להשיג. הכרנו אחד את השני, בכל זאת מחנה האימון היה הפעם הראשונה שהיינו בסגל מלא, התגבשנו, הבנו אחד את השני, מה כל אחד אוהב במשחק ומה לא. כמובן שהכימיה דורשת עוד המון עבודה אבל המחנה בהחלט עזר לנו בזה".

"אמנם לא היו לנו הרבה אימונים, ועבדנו יותר על הקטע של המשחקים מה זה אומר לשחק משחק חוץ באירופה, מה זה הקהל האירופאי, מה זה הלחץ, ככה שהשחקנים החדשים למדו קצת מה הולך להיות במשחקי החוץ" הוסיף חרוש, "אני חושב שההגנה שלנו נראתה מצוין, ובאמת בעיקר על זה עבדנו בזמן הקצר של האימונים שהיו לנו. ניסינו למצוא את היתרונות שלנו, ויש לנו המון יתרונות, השחקנים צריכים להכיר אחד את השני, וכשזה יתחבר, אני מבטיח שזה ייראה מצוין. אנחנו נשחק כדורסל אטרקטיבי, מלהיב, שכיף לראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully