וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה שוב במקום הראשון

צמד של דויד וייה סידר לולנסיה ניצחון 0:2 במלאגה ועלייה למקום הראשון בליגה הספרדית. מאיורקה השיגה את ניצחונה הראשון העונה

ריאל מדריד הפציצה אתמול (רביעי) שביעייה לרשתה של ספורטינג חיחון, וברצלונה ובטיס סידרו מותחן עם חמישה שערים, בסיומו ניצחה הקבוצה של פפ גווארדיולה. אבל המנצחת הגדולה של המחזור היא דווקא ולנסיה, שניצחה הערב (חמישי) 0:2 במלאגה ועקפה את ויאריאל בדרך אל המקום הראשון. מאיורקה, עם 0:2 על נומנסיה, ניצחה לראשונה העונה וגם ויאדוליד חגגה בביתה עם אותה תוצאה מול אלמריה. רקראטיבו ובילבאו נפרדו בתיקו 1:1.

מלאגה - ולנסיה 2:0

מעודדים מפתיחת העונה המוצלחת ומהשינוי שהביא איתו המאמן אונאי אמרי, יצאו שחקני ולנסיה למשחק החוץ במלאגה במטרה לנצח ולעלות למקום הראשון. המארחת, שעדיין מחפשת את שער הזכות הראשון שלה מאז שבה לליגה הבכירה, הקשתה על העטלפים, עד לדקה ה-71, בה בישל חואן מאטה לדויד וייה את הראשון. בתוספת הזמן חזר העניין על עצמו, כששוב היה זה מאטה שסידר לוייה שער נוסף, שהקפיץ את ולנסיה לפסגה.

ויאדוליד - אלמריה 0:2

אלמריה, ששיחררה את המאמן אונאי אמרי לולנסיה והביאה במקומו את גונסאלו ארקונדה, רשמה גם היא פתיחה מוצלחת לעונה. הפעם, בהרכב חסר ובעיקר ללא הארגנטינאי המצוין פאבלו פיאטי, היה לאלמריה הרבה יותר קשה. בעיטה חופשית מדויקת של אלברו רוביו בדקה ה-66, הספיקה לויאדוליד כדי למחוק את חרפת ההפסד לבילבאו ולהנחיל הפסד בכורה ליריבתה. אותו רוביו ראה כרטיס אדום בדקה ה-85, אבל זה לא הפריע לחברו לקבוצה, האריס מדוניאנין, להכפיל את התוצאה בדקה ה-90.

מאיורקה - נומנסיה 0:2

אחרי שתי תוצאות תיקו והפסד, סוף סוף עושה מאיורקה את הסיפתח שלה לעונת המשחקים 2008/09. נומנסיה, שעברה יחסית בשלום את פתיחת העונה הקשה שהועידה לה מפגשים מול ברצלונה, ריאל מדריד ו-ויאריאל, רושמת הפסד שלישי העונה. חוסה חוראדו, שהגיע למאיורקה בפגרה מאתלטיקו מדריד, כבש את הראשון שלו במדי הקבוצה של גרגוריו מנזאנו בדקה ה-12. פייר וובו הקמרוני הכפיל את התוצאה בדקה ה-51, כשנגח פנימה קרן של חואן אראנגו.

רקראטיבו הואלבה - אתלטיק בילבאו 1:1

המארחים קיוו להתאושש מהתבוסה לאתלטיקו מדריד בשבת על חשבונם של הבאסקים. אחרי מחצית מאופסת ודי חלשה, חאבי גררו הוותיק העלה את רקרא ליתרון בדקה ה-71. היתרון החזיק מעמד רק 5 דקות, אז הכניע דויד לופז את אסייר רייסגו וקבע חלוקת נקודות בנואבו קולומבינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully