וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיגמל מגומלסקי: מכבי ת"א מול פנאתינייקוס בטורניר לובליאנה

מכבי תל אביב רוצה לשים את הטורניר הרע שלה במוסקבה מאחור עם פתיחת טורניר לובליאנה מול פנאתינייקוס (שישי, 17:00, 5+ לייב)

אחרי שהחלה את מסע משחקי ההכנה שלה לקראת העונה החדשה עם שני הפסדים ומקום רביעי בטורניר גומלסקי במוסקבה, תפתח מחר (שישי) מכבי תל אביב את הופעתה בטורניר לובליאנה בסלובניה כשתפגוש את פנאתינייקוס (17:00, ערוץ 5+ לייב). בשבת תחכה לשחקניו של אפי בירנבוים פנרבחצ'ה/אולקר הטורקית, ובראשון הם יפגשו את לובליאנה המארחת.

כזכור פגשו הצהובים את פנאתינייקוס גם במוסקבה, אז ניצחה אלופת יוון 96:100 אחרי הארכה. מאז הספיקה מכבי תל אביב להפסיד גם לצסק"א מוסקבה 76:59 במשחק על המקום השלישי, בעוד ששחקניו של ז'לימיר אוברדוביץ' הופתעו בגמר הטורניר על ידי ז'לגיריס קובנה שניצחה 69:80 וזכתה בגביע היוקרתי.

בעוד פחות מחודש תיפתח עונת היורוליג החדשה, ועד אז ינסה בירנבוים לחבר עד כמה שניתן את הקבוצה החדשה לחלוטין שהוא בנה הקיץ. מול פנאתינייקוס יזכה קרלוס ארויו לעוד הזדמנות לבחון את שיתוף הפעולה שלו עם חבריו מול יריבה ברמה האירופאית הגבוהה ביותר, בתקווה שהרכז הפורטוריקני המלהיב ייכנס יותר ויותר לתפקיד מנהיג הקבוצה על המגרש במקביל ליכולת האישית הגבוהה אותה הוא מפגין לאורך כל תקופת ההכנה.

שחקן מפתח נוסף אצל הצהובים הוא רודני ווייט, שהחמיץ את המשחק הראשון מול פנאתינייקוס. ווייט הראה הרבה מהארסנל ההתקפי שלו במחצית הראשונה מול צסק"א, אך התעייף ונעלם במחצית השניה, כך שברור שהוא עדיין רחוק מכושר משחק. גם יתר הזרים החדשים - טריי סימונס, ג'ייסון וויליאמס וד'אור פישר - עדיין לא הרשימו יותר מדי, וכל הצהרת כוונות של אחד מהם מול הירוקים עשויה לתת דחיפה מוראלית לקבוצה שעד כה נראתה בעיקר לא מחוברת.

מנגד תחכה לסגנית אלופת אירופה קבוצה רעבה שתנסה גם היא לחזור למסלול הניצחונות. למרות שזכתה אשתקד בעוד אליפות מקומית עברה פאו עונה מאכזבת מאוד שהסתיימה בהדחה מוקדמת בשלב הטופ 16 ביורוליג, והעונה מגיעים שארונאס יאסיקביצ'יוס, דימיטריס דיאמנטידיס, וסיליס ספאנוליס וחבריהם עם הרבה מה להוכיח לעצמם ולמאמן הקשוח והתובעני שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully