וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: מרטינוביץ' יעדר בשבת מול קרית שמונה

25.9.2008 / 20:43

בלם בני יהודה סובל ממתיחה במפשעה וגארידו הקולומביאני צפוי להחליפו, קובאצ'ביץ' חוזר להרכב. לוזון: "אנחנו צריכים את הקהל איתנו"

בלם בני יהודה, מילאן מרטינוביץ', סובל ממתיחה חזקה במפשעה עם חשש לקרע ולא יהיה בסגל הקבוצה לקראת משחק הבית בשבת מול הפועל קרית שמונה. מי שצפוי למלא את מקומו במרכז ההגנה יהיה הבלם הקולומביאני, איבן גארידו, שיפתח לצידו של הבלם דין מורי. גם הקפטן אסי בלדוט נפגע במהלך האימון בברכו והוא בספק לשבת.

הזהובים ערכו הערב (חמישי) אימון לקראת המשחק בשבת כאשר השחקנים ששיחקו ביום רביעי מול מכבי פתח תקווה ערכו אימון שחרור קל. הקשר הקרואטי, הרוויה קובאצ'ביץ', ששותף רק במחצית השניה במשחק גביע הטוטו, יחזור להרכב בשבת ויפתח בקישור האחורי. גם משה ביטון שקיבל מנוחה יפתחו בהרכב מול שחקניו של מישל דיין.

"אני מאמין שברגע שנמשיך להציג יכולת טובה ונהיה מאורגנים מבחינה הגנתית והתקפית, נמשיך להיות קבוצה קומפקטית, נדע לצמצם פערים ואז באופן טבעי נשחק טוב ונביא נקודות", התייחס גיא לוזון ליכולת של הקבוצה. "אנחנו שואפים לנצח בכל משחק וזה לא משנה מבחינתנו מי היריבה ואם זה בבית או בחוץ. גם לחיפה באנו כדי לנצח ולא כדי לחלץ נקודה. אני מאמין שלאורך זמן אם נבוא לכל משחק במטרה ברורה לנצח מהדקה הראשונה, אז גם הנקודות יבואו".

על המחליפים שעשו חיל מול נתניה בגביע הטוטו, אמר לוזון: "זה שהם היו טובים זה לא הפתיע אותי מהסיבה הפשוטה שהם כבר בסגל של הקבוצה. אנחנו לא מחזיקים בסגל סתם שחקנים בשביל קישוט או בשביל יופי. הם עשו את העבודה כמו שצריך ונצטרך להביא את היכולת שלהם ושל אלה שלא שיחקו גם לשבת. כל מי שמשחק טוב במשחק ליגה, אימון או גביע הטוטו מקנה לעצמו נקודות זכות".

לסיום ביקש לוזון להעביר מסר לאוהדי הקבוצה: "חשובה לנו מאוד כמועדון התמיכה של הקהל. גם הקהל שהגיע בגביע הטוטו תמך בנו ועזר לנו להביא את הניצחון. אין ספק, וכולם יודעים את זה, שהקהל של בני יהודה תמך בקבוצה בסיבוב השלישי בשנה שעברה והיה אחראי באופן ישיר למה שקרה כאן. אנחנו צריכים אותו איתנו ואנחנו מבחינתנו מתחייבים לעשות את המקסימום כדי לרצות אותו".

גם הקשר תמיר כחלון ביקש לא להרבות במילים לפני המשחק וניסה להעביר מסר בשם כל השחקנים: "אני קורא לכל הקהל של בני יהודה שהיה החלק הכי חשוב והכי חזק בהישארות שלנו בשנה שעברה להגיע למשחק בשבת ובעזרת השם יהיה טוב. שיגיעו בשבת והכל יהיה בסדר. אנחנו מעדיפים לא להתייחס כרגע למשחק בשבת. נגיע אליו ונעבור אותו. אנחנו מעדיפים לדבר על המגרש בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully