וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון פתחה את משחקי ההכנה עם הפסד באשקלון

25.9.2008 / 20:14

האלופה, שאיבדה את כל כוכביה מהעונה שעברה, הפסידה 94:89 לקבוצתו של עדי אזולאי. דני פרנקו: "בתור התחלה זה טוב"

במשחק אימון שנערך הערב (חמישי) באשקלון גברה עירוני אשקלון על הפועל חולון 89:94. אשקלון הופיעה למשחק כשבשורותיה שלושה זרים בלבד, כאשר הרביעי יוחתם במהלך הימים הקרובים. בשורות המקומיים נעדרו עמית תמיר, שקיבל מנוחה אחרי קמפיין הנבחרת, ואורי קוקיה. בחולון נעדר יהוא אורלנד עקב פציעה, ובקבוצה ישלימו בשבועות הקרובים את הסגל עם החתמת זר נוסף.

המשחק נפתח בשליטה אשקלונית וביתרון של 0:6, חולון הגיבה בריצת 0:10 משלה, אך דקות טובות של ראשון טרנר סייעה לאשקלון לרדת בסיום הרבע ביתרון 16:22. ברבע השני התלהטו מעט הרוחות כשאוהדי הקבוצות משני הצדדים החליפו קריאות גנאי, וגם על הפרקט החליפו השחקנים מעט דחיפות. דקות טובות של אבי בן שימול הורידו את אשקלון למחצית ביתרון 41:45.

ליאור שגב פתח את המחצית השניה עם שבע נקודות רצופות והעלה את חולון ליתרון של חמש נקודות, אך ריצת 0:9 של אשקלון הקנתה לקבוצה של עדי אזולאי יתרון 61:66. אשקלון פתחה פער של תשע נקודות במהלך הרבע האחרון, אך אז נכנס לתמונה דרון וושינגטון מחולון, שבסדרת דאנקים מרהיבה צימק את התוצאה עד לנקודה בודדת בדקות הסיום, אך מנגד היו אלה אור איתן וסטיב בארט ג'וניור שהבטיחו את הניצחון האשקלוני ובסיום 89:94.

קלעו לאשקלון: סטיב בארט ג'וניור 25 נקודות, ראשון טרנר 22, אור איתן 20, אבי בן שימול 13, דרור דוידי 7, מייקל ג'ורדן 5, שחר כהן 2, מיכה ביטון שיחק ולא קלע.

קלעו לחולון: קרטיס וויט'רס 29, לואיס פלורס 25, ליאור שגב 18, כריס ווטסון 8, דרון וושינגטון 6, יותם שירן 2. חנן קולמן וגלעד בלוזר שיחקו ולא קלעו.

פרנקו: "היו לנו הרבה דקות טובות"

מאמן חולון, דני פרנקו, אמר בסיום: "היו לנו הרבה דקות טובות וכאלה שפחות. לנו חסר עוד זר, לאשקלון יש קלעים טובים, ובסך הכל בתור התחלה זה טוב".

עדי אזולאי: "למשחק ראשון זה בסדר, שיחקנו עם הרבה הרכבים מוזרים, ויש לנו עוד הרבה עבודה. ג'ורדן סבל ממתיחה ונח במחצית השניה, ביומיים הקרובים נצרף גבוה נוסף".

מכירת המנויים של הפועל חולון תחל ביום ראשון הקרוב, ואוהדים שיחפצו לרכוש מנוי יוכלו לעשות זאת בימים ראשון, שלישי וחמישי בין השעות 16:00 ו-20:00 במשרדי הקבוצה באולם הפחים. מי שירכוש מנוי יקבל במתנה לוח שנה של הקבוצה וכרטיס הטבות לבתי עסק בעיר. בשביעי באוקטובר תערוך חולון משחק אימון ביתי מול מכבי חיפה בו תתקיים מכירה מרוכזת של מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully