וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ימשיך להיות לחץ גם אחרי שננצח"

25.9.2008 / 19:48

רן בן שמעון ניסה לא להתרגש מהאווירה הלחוצה במכבי תל אביב: "צריך לנתב אותה למקומות טובים". אבי יחיאל יפתח כמגן ימני

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים והציגה את הספונסרית החדשה שלה, UMI, שיחד עם המותג שברולט תאמץ את הקבוצה העונה. לפני מסיבת העיתונאים ערכה הקבוצה אימון לקראת המשחק מול בני סכנין בשבת בקרית אליעזר, ממנו ייעדר המאמן רן בן שמעון, שקיבל השבוע עונש הרחקה לשני משחקים אחרי שהורשע בהעלבת שופט. מי שינהלו את המשחק מהקווים הם עוזרי המאמן מרקו בלבול ואלכסנדר אובארוב. לרשותו של בן שמעון יעמוד סגל מלא, פרט למגן יובל שפונגין, שעדיין לא החלים מניתוח האפנדציט שעבר לפני שבועיים.

אורי שטרית, שהורחק בשבת האחרונה מול מכבי פתח תקוה וריצה את עונשו במסגרת משחק גביע הטוטו מול הפתח תקואים באמצע השבוע, יחזור לסגל והוא צפוי לפתוח בשבת בעמדת המגן השמאלי בעוד אבי יחיאל יפתח כמגן ימני. גם לגבי איוש החוליה הקדמית בקישור בן שמעון מתלבט, כשהאופציות הן בין רודי חדד, יאניק קמנאן ויוסי שבחון, ולא מן הנמנע שהמאמן יפתח לראשונה העונה עם שני חלוצים, כאשר מי שעשוי לאבד את מקומו בהרכב הוא ג'ונתן אסוס. אופציה נוספת היא ספסולם של שבחון וחדד על רקע היכולת הלא טובה שהציגו השניים בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה.

הערב אמר בן שמעון לגבי הרחקתו: "בפעם האחרונה שהורחקתי בקרית שמונה מארבעה משחקים, ניצחנו שלושה מהם. לפעמים ההשפעה שלי מהקווים כנראה לא כל כך חיובית. מעבר לזה, בקרית אליעזר אני אשב די קרוב לספסל, אני מקווה שעד שבת בבוקר יודיעו לנו שהמשחק אכן יתקיים בקרית אליעזר. כמובן שעדיף היה לשבת על הספסל, אבל בניגוד לכדורסל למאמן בכדורגל יש השפעה פחותה על הנעשה במגרש".

כשנשאל לגבי הלחץ בו נתונה הקבוצה אמר בן שמעון: "יש לחץ, האמנתי שיהיה לחץ, ימשיך להיות לחץ וגם אחרי שננצח, זה חלק מהחיים שלנו וצריך לדעת איך לקחת אותו ולנתב אותו למקומות טובים. אין לי ספק שזה יקרה לאורך זמן, ולא לתקופה קצרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully