וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלרמו בשירות המאפיה?

חשד באיטליה על מעורבות המאפיה הסיציליאנית בעיסקת מכירתו של אמאורי מפאלרמו ליובנטוס. זמפאריני: "אין ספק שאנחנו נקיים"

רק אתמול (רביעי) כבש החלוץ הברזילאי אמאורי את שערו השלישי לזכות קבוצתו החדשה יובנטוס בתיקו 1:1 מול קטאניה, אבל מסתבר שההעברה שלו מפאלרמו בקיץ לא התנהלה בצורה הכי נקייה. וכשמדברים על חשדות שכאלה בפאלרמו, בירת סיציליה, מיד עולים בראש סצינות מ"הסנדק" וסיפורים על המאפיה האיטלקית.

ידיעות המופיעות בעיתונות בסיציליה קושרות את עיסקת מכירתו של אמאורי, שנרכש על ידי הגברת הזקנה תמורת 24.8 מיליון יורו, למאפיה הסיציליאנית. לפי "לה סיציליה", המנהל הספורטיבי הקודם של פאלרמו, רינו פוסקי, שכבר זכה למפגש לא נעים עם אנשי המאפיה ששלחו לביתו לפני שנתיים ראש של עז כהבעת אי שביעות רצון ממצב הקבוצה, הגיע לריב עם הנשיא מאוריציו זמפאריני לגבי אישור המכירה. פוסקי סיפר על האירוע לסוכן השחקנים ג'ובאני פקורארו, שגם שמו, כמה מפתיע, נקשר לאחרונה למאפיה המקומית.

בסיציליה טוענים שמשפחת הפשע בראשותו של סלבטורה לו פיקולו, המצוי כרגע מאחורי סורג ובריח, עומדת מאחורי עיסקת מכירתו של אמאורי ליובה ומחכה לתמורה כספית עבור מעורבותה. כמו כן, אנשיו של לו פיקולו שאפו להשתלט על השקעות הקבוצה באיצטדיון החדש שעתיד להיבנות ולהגביר את מעורבותם בשוק השחקנים.

חייבים להזכיר שרק השבוע הכחיש הנשיא זאמפריני כל קשר בין פאלרמו למשפחות הפשע השולטות בסיציליה, בעקבות חקירה שטיפלה בנושא ולא מצאה דבר. "אני וכל הצוות שלי תמיד פעלנו בשקיפות מלאה ואני מאושר שהחקירה ניקתה אותנו מהחשדות, אמר זמפאריני, עוד לפני הפרשה החדשה, "בתקופה שלי בקבוצה לא היו שום מקרים חריגים".

להתפתחויות החדשות עדיין לא הזדמן לזאמפריני להגיב, ומעניין לראות איך יתמודד עם המכה החדשה, במיוחד לאור ההפסד בנאפולי 2:1 במשחק האחרון. אמאורי, מצידו, יקווה להמשיך לכבוש במדי הגברת הזקנה ולראות את שמו מחוץ לפרשה כמה שיותר מהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully