וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף שבוע רגוע

ליברפול פוגשת בדרבי את אברטון ואמורה לנצח. ריאל יוצאת אחרי ה-1:7 על חיחון לבטיס, וגם היא לא אמורה להיתקל בקשיים. הנה ההימורים לסופ"ש

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 10.8205 (100 ש"ח יניבו 1,082 ש"ח)

משחק מספר 1: הפועל חיפה – הפועל ירושלים. חיפה מציגה עד עכשיו את הכדורגל האטרקטיבי ביותר בליגה הלאומית ומחזיקה כבר במאזן של שלושה ניצחונות משלושה משחקים. מולה ניצבת יריבה שרק לפני שבועיים עקצה את הפועל באר שבע, אך ללא כסף יהיה קשה לה להתברג בחלק העליון. אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (3.35)

משחק מספר 9: פ.צ. קלן – שאלקה 04. שאלקה עדיין נקייה מהפסדים אחרי חמישה מחזורים בגרמניה. קשה לראות אותה לוקחת את האליפות, אך אחרי שגם באמצע השבוע היא השאירה את האנובר מאחור בגביע ומציגה כדורגל טוב, אין שום סיבה שהיא לא תגבור על קלן, שסוחבת שלושה הפסדים רצופים. ההימור: 2 (1.7)

משחק מספר 24: אברטון – ליברפול. האדומים של רפא בניטז לא מפסידים כבר זמן רב וגם בגביע הם יכלו לחייך אחרי 1:2 על קרו. למרות שסטוק כפתה עליהם 0:0 במחזור האחרון ליברפול באה עם הרבה ביטחון לדרבי, בו היא פוגשת יריבה שעדיין לא הצליחה להשיג נקודות בבית. אנחנו הולכים על ניצחון של ליברפול. ההימור: 2 (1.9)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 9.052 (100 ש"ח יניבו 905 ש"ח)

משחק מספר 34: ורדר ברמן – הופנהיים. אף אחד לא ממש חשב שברמן יכולה להתעלל כמו שהיא התעללה במחזור האחרון בבאיירן מינכן, והנה זה קרה. השאלה היא רק מה היא תעשה עם הניצחון הזה ולאן הוא יביא אותה אחרי פתיחת עונה מגומגמת. הופנהיים הראתה השנה שהיא הולכת לדבר צמרת ותסחוט תיקו. ההימור: איקס (3.65)

משחק מספר 42: מכבי הרצליה – הפועל כפר סבא. קרב בין שתי היורדות ללאומית, שעדיין לא הצליחו להתאקלם לליגה. הרצליה צירפה לשורותיה את אלן מסודי ואלי ביטון, שכבשו לזכותה ב-1:2 על הפועל ירושלים. כפר סבא לעומת זאת עדיין רק עם ניצחון ליגה אחד משלושה משחקים. אנחנו הולכים עם הקבוצה של אייל לחמן. ההימור: 1 (1.55)

משחק מספר 70: בטיס – ריאל מדריד. בטיס עדיין מחפשת את ניצחון הליגה הראשון שלה, אחרי שהפסידה באמצע השבוע 3:2 לברצלונה, למרות שלא הייתה רחוקה מלהפתיע. האלופה, שהתעללה כמו בארסה בספורטינג חיחון ומחצה אותה 1:7 נמצאת במומנטום מצויין לקראת המשך משחקי ליגת האלופות ותאסוף ניצחון ליגה נוסף. ההימור: 2 (1.6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully