וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון לסיטי: "כסף לא קונה הכל"

מנג'ר היוניייטד לא חושש מהמהפכה בסיטי: "החוכמה היא לבנות קבוצה". אנלקה דווקא מהלל את היריבה העירונית: "ארסנל מוליכה בסטייל"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון מביט בעניין על המתרחש בצדה השני של העיר, אך בינתיים אינו מגלה סימני דאגה מהרכישה המדוברת של מנצ'סטר סיטי. "זה באמת טוב ויפה שיש לך הרבה כסף, אבל כסף לא יכול לקנות כל אחד", פקפק פרגוסון ביכולות של הסיטיזנס להפוך לאימפריה תוך זמן קצר, "זה הוכח בקיץ. אנחנו לא רצינו למכור את רונאלדו, וכך גם קבוצות אחרות לא מעוניינות למכור את הכוכבים שלהן. בסופו של דבר יש מספר מצומצם של שחקנים שאפשר לקנות".

פרגוסון אומנם ראה איך הכסף של רומן אברמוביץ' מביא שתי אליפויות לצ'לסי וכמעט זכייה בליגת האלופות, אבל נזכר גם בדוגמאות פחות אופטימיות מבחינת הסיטי. "בשנות החמישים סאנדרלנד כונתה 'הבנק של הקבוצות האנגליות', אבל אז הם ירדו ליגה. אי אפשר לקבל ביטחונות".

שמה של סיטי נקשר לאחרונה לכל כדורגלן שמכבד את עצמו, וגם סוכנו של קון אגוארו אישר כי בסיטי מעוניינים לצרף את הארגנטינאי של אתלטיקו מדריד, אבל פרגוסון לא מודאג. "זה נכון שאתה יכול לקנות 11 אינדיבידואלים", אמר השועל הסקוטי, "אפשר לקנות 11 רוביניואים, אבל אז זו לא תהיה קבוצה. אמנות האימון היא לבנות קבוצה מאוזנת, עם טיפוסים מסוימים שמצליחים להתמזג זה עם זה. זה הדבר הכי חשוב".

אנלקה: ונגר מאמן גאון

לא ברור אם אחרי כל הקבוצות שבהן עבר במהלך הקריירה שלו, ניקולס אנלקה מצליח לזכור שהיום הוא משחק בצ'לסי. אחרת אי אפשר להבין למה החלוץ של הכחולים בוחר לפרגן דווקא למאמן של היריבה השנואה מלונדון, ארסנל, ומהלל את ארסן ונגר.

"ארסנל מוליכים את הליגה בסטייל", אמר אנלקה, "אנחנו כבר רגילים לראות אותם משחקים ככה. תמיד היה להם כדורגל מצוין, יש להם מאמן גאון שיודע איך להוציא מהשחקנים שלו את המיטב, למרות שהוכח כי הוא מתקשה לזכות בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully