וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר: "זה מה שהאוהדים שלנו דורשים"

ברנד שוסטר מסביר מדוע דרש משחקני ריאל ללחוץ על חיחון האומללה, זה נגמר בשביעייה. גוארדיולה משבח: "בוז'אן נכנס כדי להדליק אותנו"

לדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לברנד שוסטר קוראים ספורטינג חיחון. ריאל מדריד לא הרשימה במיוחד מפתיחת העונה, אבל אמש (רביעי) האלופה הספרדית השחילה שביעייה לרשת של העולה החדשה, וגם אם הקבוצה של שוסטר מפגרת בנקודה אחרי ויאריאל בפסגת הלה ליגה, 14 שערי הזכות של הלבנים בארבעה מחזורים רומזים שריאל נמצאת בדרך הנכונה.

לדברי שוסטר, הדבר הכי חשוב שהוא השיג מהמשחק היה ההצלחה של שיטת הרוטציה. שחקנים כמו דרנטה, סביולה וחאבי גארסיה קיבלו דקות משחק יקרות, ושוסטר מחכך ידיים בהנאה. "יש לנו כמה משחקים חשובים מאוד כבר בשלב מוקדם של העונה, ואין הרבה זמן בין משחק למשחק", אמר שוסטר בסיום, "שחקנים כמו טורס או סביולה חייבים להיות מוכנים להיקרא להרכב, ובגלל זה אנחנו דואגים לכל אחד מהם".

כשהתבקש להשוות את הניצחון למשחק הקודם בברנבאו (מול באטה בוריסוב), אמר שוסטר כי "הפעם ידענו לנצל את העובדה שעלינו ליתרון כבר בחצי הראשון כדי להגדיל את התוצאה. כמובן שחשוב מבחינתנו להבקיע כמה שיותר, ובגלל זה גם דרשתי מהשחקנים לא להוריד את הרגל מהדוושה. זה מה שהאוהדים שלנו אוהבים לראות".

לגבי הסגנון ההגנתי של היריבה אמר שוסטר כי "אפשר להבין אותם אחרי ההפסד הקשה לברצלונה, וגם ככה אף פעם לא קל בברנבאו. הליגה מבחינתם מתחילה רק עכשיו".

גודינסן: "אף פעם לא הרמתי ידיים"

גם ברצלונה השיגה ניצחון שני ברציפות שמשחרר הרבה לחץ במועדון, אחרי ה-2:3 על בטיס. "המשחק הזה חייב לשמש עבורנו שיעור חשוב לקראת הדרבי מול אספניול", אמר בסיום נשיא ברצלונה ז'ואן לפורטה, "בכדורגל חייבים להיות דרוכים לאורך כל המשחק ולהימנע ממצבים לא נעימים".

המאמן פפ גוארדיולה משבח דווקא את בוז'אן קרקיץ' כזה שהביא את השינוי. "הכנסתי את בוז'אן כדי להדליק את האווירה באיצטדיון", אמר גוארדיולה, "הפעם השינוי הצליח, ביום אחר החילוף יכול להיכשל".

כובש שער הניצחון לבארסה, איידור גודינסן, אמר בסיום כי "בכל פעם שאני משחק אני נותן את כולי, אף פעם לא הרמתי ידיים. כואב לי שאנשים מפקפקים ביכולות שלי. אף פעם לא הפסקתי לעבוד קשה, זה כל מה שאני יכול לעשות בימים קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully