וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים קולטת עלייה: צירפה את ג'ורדן פליגל

25.9.2008 / 12:14

מחזיקת הגביע מצרפת את היהודי-אמריקאי, בוגר מכללת בוודוין, שסיפר בהפתעה: "אמרו לי שיסדרו לי קבוצה בליגה השנייה או השלישית"

הפועל ירושלים ממשיכה לעבות את הסגל, והבוקר (חמישי) החתימה הקבוצה את הפורוורד היהודי-אמריקאי, ג'ורדן פליגל. פליגל (22, 1.98) נחשב כרגע כזר אך בירושלים עושים את המאמצים על מנת שיקבל את תעודת הזהות הישראלית שלו כבר בימים הקרובים ויוכל להירשם לליגת העל כישראלי לכל דבר.

פליגל נבחן בירושלים במהלך השבועיים האחרונים, ויצא עם הקבוצה למחנה האימון בבלגיה, שם התרשם המאמן גיא גודס מיכולתיו של השחקן והחליט להחתימו. פליגל הוא בוגר מכללת בוודויון הקטנה, ובעונה האחרונה רשם במדי המכללה 13.6 נקודות ו-5.2 ריבאונדים ב-24.5 דקות למשחק.

"כשסיימתי את הקולג' הלכתי לעבוד בבנק השקעות", סיפר פליגל, "הסוכן האמריקאי שלי מארק סימון אמר לי שהוא יוכל לסדר לי קבוצה בליגה השנייה או השלישית בישראל. אז טסתי בלי כסף, בלי חוזה, ושילמתי 7 וחצי דולר ללילה במלון. הסוכן הישראלי שלי, זאב גרוס, סידר לי להיבחן ב-7 קבוצות, עד שהגעתי לירושלים שאהבו איך שאני משחק".

פליגל יודע שיהיה לו קשה מאוד בירושלים, "באתי מקולג' בדיוויז'ן 3, ובזכות הסוכנים שלי הגעתי לשחק באחת הקבוצות הטובות בעולם. אני אצטרך להילחם כל יום בשביל זמן פרקט, אבל אני מוכן לתרום ולעשות כל מה שביכולתי כדי להביא את האליפות לירושלים".

הקבוצה תחזור מבלגיה הלילה, לאחר סדרת משחקי אימון ממנה יצאה עם שני ניצחונות ושני הפסדים. בימים האחרונים פורסם כי הפורוורד ראשון קלארק, מועמד לעזוב, אך בירושלים דחו את הטענות. הקבוצה תמשיך את ההכנה שלה לקראת העונה הקרובה עם משחק אימון ביום חמישי מול מכבי ראשון לציון במלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully