וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקוגלו רוצה לצאת לחופשי

שחקנה של אורלנדו מג'יק מעוניין להתיר את חוזה שש השנים שלו, כדי לשדרג את שכרו: "אני אוהב את אורלנדו, אבל ככה זה בעסקים"

הידו טורקוגלו רוצה להיות חופשי, כלומר שחקן חופשי. שחקנה של אורלנדו מג'יק הודיע כי בסוף העונה הקרובה הוא ירצה להפוך לשחקן חופשי, כשההשלכה היא סיום חוזה שש השנים שחתם עם אורלנדו, תמורת 39 מיליון דולר. לטורקוגלו יש אפשרות לשחק במג'יק עד סוף 2009/10 תמורת 7.3 מיליון דולר.

"זה צעד הגיוני", התייחס הטורקי בחיוך לגבי צעדו העתידי, "כך אהיה צעיר יותר בשנה אחת. אני מאוד אוהב את אורלנדו, אבל ככה זה בעסקים. עליי לשחק את המשחק שלי, כי אחרת לא אוכל לדון עם אף אחד. אני מקווה שאורלנדו תסכים ותחתים אותי, אבל נראה מה יהיה. קשה לומר אם אשאר או אלך".

אוטיס סמית', הג'נרל מנג'ר של מג'יק, הגיב בלקוניות: "אנו רוצים להשאיר את טורקוגלו". בפלייאוף העונה הקודמת טורקוגלו תרם לאורלנדו ממוצע של 17.5 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בעשרה משחקים.

* סטפון מארבורי לא יודע אם יישחק במיאמי היט, בוסטון סלטיקס, סן אנטוניו ספרס או לוס אנג'לס קליפרס, אבל דבר אחד הוא יודע - הוא לא יתפשר עם ניו יורק ניקס על שכרו. "לא יהיה שום משא ומתן", אמר הגארד, "הם ייתנו לי את כל כספי. אם לא ישלמו, אני אנסה לסייע לארגון הזה לקחת אליפות. הם אמרו לי לבוא למחנה האימון בכושר טוב, וכך עשיתי, אבל אני לא רוצה להיות במקום בו אנשים לא רוצים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully