וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל מחכה לטרי ונבלס

המאמן צפוי להודיע עד סוף השבוע אם יאות לאמן במועדון. סיטי הודחה ע"י ברייטון מגביע הליגה, מרק יוז: "היה עלינו להיות מקצוענים ולנצח"

מנצ'סטר סיטי פתחה את העונה נהדר ויש לה שלושה ניצחונות מחמישה משחקים בפרמיירליג, אבל כידוע, לגביע חוקים משלו, במיוחד אם זה גביע הליגה. סיטי אירחה אתמול (רביעי) את ברייטון הצנועה מהליגה השלישית, נגררה ל-2:2 מביך כשלעצמו בתום 120 דקות, והפסידה בפנדלים 5:3. יש כמה אנשים באבו דאבי שלא ממש מרוצים כיום. רוביניו, כסף, יומרות, הכל קיבל פרופורציות אחרי ההדחה המבישה מגביע הליגה.

"אמרתי לשחקנים 'לא רוצה טיפשות'", העיד מאמן ברייטון מיקי אדאמס בסיום. "סיטי היא אולי המועדון העשיר בתבל, אבל אני לא אדבר על זה, כי כבר חוויתי בעבר כשחקן ומאמן כאלה מצבים, מהצד הפחות נעים שלהם. התאמנו על פנדלים".

מאמן סיטי מרק יוז, ערך שישה שינויים בהרכב, ולמרות ש-11 הפותחים נצצו לעומת יריביהם, כנראה שאת המסורת של סיטי קשה יהיה לשנות בן לילה. "ידענו שהפוקוס יהיה עלינו ותוצאה מאכזבת תעורר סנסציה, אבל ברייטון עבדו מאוד קשה", החמיא יוז והתייחס למנוחה שנתן לרוביניו ושון רייט-פיליפס, "יש לנו קבוצה מספיק חזקה כדי לנצח, אבל לא עשינו זאת. במחצית השנייה חשתי בנוח, והובלנו שתי דקות לסיום. היה עלינו להיות מספיק מקצוענים ולנצח, אך לא עשינו זאת".

טרי ונבלס, בוא לפה

ניוקאסל מקווה שעד סוף השבוע טרי ונבלס יודיע לה אם הוא מעוניין לאמנה או לא. הפסדם של המגפייס בגביע הליגה לטוטנהאם (2:1) היה השלישי ברציפות מאז קווין קיגאן התפטר מהמועדון, ובצפון מזרח אנגליה הלחץ בשמיים.

ונבלס בן ה-64 מובטל מעבודה במשך כשנה, לאחר ששימש כעזרו של סטיב מקלארן בנבחרת אנגליה. ונבלס הוא חבר קרוב של דניס ווייס, מנהלה של ניוקאסל. המאמן כבר רמז בתקשורת מה התנאי שלו לאימון קבוצה: "צריך להגדיר פרמטרים ברורים עבור תפקיד המאמן, אחרת זה יוצר מתיאות בעייתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully