וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מציגה: ארבעה בדרך לסיבוב הרביעי

שחקניו של סקולארי הביסו 0:4 בחוץ את פורטסמות בסיבוב השלישי של גביע הליגה. סנסציה, כשברייטון הדיחה את מנצ'סטר סיטי אחרי פנדלים

הסיבוב השלישי של גביע הליגה האנגלי נפתח כבר אתמול (שלישי), כשבמוקד דרסו הילדים של ארסנל 0:6 את שפילד יונייטד. ההפתעה היחידה נרשמה כשרות'רהאם הקטנה הדיחה את סאות'המפטון, והיום קיווינו למעט הפתעות נוספות, כמסורת המפעל, וגם קיבלנו אחת, ההפתעה של הערב היתה נצחונה הנאה של קווינס פארק ריינג'רס מליגת המשנה עם 0:1 באסטון וילה. צ'לסי הביסה את פורטסמות 0:4, וטוטנהאם סוף סוף השיגה ניצחון רשמי - 1:2 על ניוקאסל. ההפתעה התורנית העצומה התרחשה בסיטי אוף מנצ'סטר סטאדיום, כשמנצ'סטר סיטי, המנסה לקרוא תיגר על העולם, הפסידה בסיבוב השני לברייטון הקטנה והחלושה בפנדלים 5:3.

פורטסמות - צ'לסי 4:0

אמנם מדובר רק במשחק גביע הליגה, אבל עושה רושם כאילו לצ'לסי החדשה של פליפה סקולארי יש נטייה, או לכל הפחות את היכולת להתפוצץ במשחקים ספציפיים. כזה היה המקרה היום, כשפורטסמות, הקבוצה שספגה הכי הרבה עד כה באנגליה, שוב הובסה.

פרנק למפארד פתח את החגיגה בפנדל בדקה ה-36, כשפלורן מאלודה מכפיל אותה שניות לפני הירידה לחדרי ההלבשה. צ'לסי יצאה למחצית השניה כפי שסיימה את הראשונה, ובדקה ה-49 השלים למפארד צמד כדי לקבוע 0:3. את תוצאת המשחק חתם סלומון קאלו בדקה ה-65. 0:4 קליל לצ'לסי, שעולה לשלב הבא.

מנצ'סטר סיטי - ברייטון 5:3 בפנדלים (2:2 אחרי 120 דקות)

אין עוררין כי מנצ'סטר סיטי היא אחת הקבוצות המלהיבות ביותר בפרמיירליג העונה. לאחר הגעתו של רוביניו, הפך המועדון למתוקשר לא פחות מהיריבה העירונית המושבעת, והכדורגל בהתאם. אלא שהיום נתקלו חבורתו של מארק יוז ביריבה עיקשת מהליגה האנגלית השלישית במסגרת הסיבוב השני.

רוביניו אמנם נשאר מחוץ לסגל, אך ז'ו הברזילאי המשיך בחוד הסיטי, וטל בן חיים פתח סוף סוף בהרכב. הסיטי עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-64, עם שער שני ברציפות של גלסון פרננדס. אלא שברייטון, שמדורגת במקום ה-13 בליגה השלישית, השוותה בדקה ה-89, הודות לשער של גלן מארי, ושלחה את המשחק להארכה. ג'ו אנסייה המחליף קבע מהפך - 1:2 מדהים לברייטון הקטנטנה. סטיבן איירלנד הצליח להשוות בדקה ה-112 ל-2:2. המשחק הדרמטי הגיע לסיום ההארכה בשוויון והשחקנים הלכו לבעוט כדורים מהנקודה הלבנה. רצה הגורל והסנסציה הענקית קרתה כשברייטון ניצחה 3:5 והדיחה את הסיטי במגרשה הביתי.

ניוקאסל - טוטנהאם 2:1

במפגש בין שתי הקבוצות המאכזבות ביותר בכדורגל האנגלי, שנכון לימים אלה גם נועלים את טבלת הפרמיירליג, רק אחת יצאה מרוצה. אמנם שתי הקבוצות הציגו עוד משחק בינוני, אלא שהפעם, לשם שינוי, הצליחה סוף סוף טוטנהאם להבקיע - ואפילו לנצח. רומן פבליוצ'נקו הרוסי, שהגיע לקבוצה לפני כשבועיים, הבקיע את שער הבכורה שלו בדקה ה-62, וארבע דקות מאוחר יותר הפכיל ג'יימי אוהרה את התוצאה. מייקל אואן רק הצליח לצמק ל-2:1 לקראת הסיום, אך גם זה לא הספיק. טוטנהאם סוף סוף מנצחת, בתקווה לצאת לדרך חדשה וטובה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully