וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: פניני לאמסטרדם, רוברטס להפועל ירושלים

24.9.2008 / 19:22

במידה והשחקן לא יושעה ע"י איגוד הכדורסל הוא צפוי לעבור לקבוצה של שיבק, תמורת ג'רון רוברטס. ירושלים ניצחה את אלסטר 69:74

האם הפועל ירושלים מצאה את הדרך להיחלץ מתסביך גיא פניני? בימים האחרונים מתנהלים שיחות ראשוניות בין ראשי הקבוצה לבין קבוצת אמסטרדם ההולנדית, אותה מאמן אריק שיבק, לעסקת חליפין שתשלח את פניני בעונה הקרובה אל הקבוצה של שיבק, שתשחק בעונה הקרובה ביורוקאפ, ותשלח לירושלים את ג'רון רוברטס, שחקנה של אמסטרדם המחזיק באזרחות ישראלית.

העסקה כולה מותנית בהחלטת איגוד הכדורסל על עונשו של פניני, אם השחקן יושעה לפרק זמן מסוים, אמסטרדם תיסוג מהעסקה. הדיון בנושא בכל מקרה, נדחה למועד בלתי ידוע בגלל מסיבת העיתונאים החגיגית של מכבי תל אביב.

כזכור פניני מועמד לדין לאחר שהפועל ירושלים התלוננה בפני איגוד הכדורסל על כך שהשחקן חתם על חוזה במכבי תל אביב לעונת 2009/10, למרות שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה במדיה. לאחר שהתלוננה באיגוד, השעתה ירושלים את פניני מכל פעילות. פניני ניסה במהלך הקיץ לצאת לאירופה, ובין הקבוצות שהתעניינו בשורתיו הייתה אמסטרדם, האלופה ההולנדית.

הפועל ירושלים תקיים הערב (רביעי) את משחקה השני ברציפות מול אאלסטאר הבלגית, לאחר שבמשחק הראשון הובסה 88:68. הקבוצה תסיים את מסע המשחקים שלה בבלגיה ותנחת בישראל בלילה שבין חמישי לשישי. ירושלים צפויה לערוך שני משחקי אימון נוספים לפני משחקי גביע ווינר: מול מכבי ראשון לציון, אותה מאמן זיו ארז, עוזר המאמן של ירושלים בעונה שעברה, ונגד מכבי גבעת שמואל, העולה החדשה לליגת העל.

הפועל ירושלים ניצחה את אלסטר 69:74

הפועל רושלים התמודדה הערב (רביעי) מול אלסטר הבלגית במשחק השני בין שתי הקבוצות והאחרון של הקבוצה מירושלים בבלגיה במסגרת מחנה האימונים אליו יצאה הקבוצה. בניגוד למשחק ביום שלישי שנגמר ב-20 הפרש למארחים, הפעם ירושלים נשארה צמודה לאלסטר (למרות רבע ראשון לא טוב), ובסופו של דבר אף השלימה מהפך ורשמה ניצחון שני בבלגיה, בתוצאה 69:74.

ירושלים פתחה בחמישייה עם ראשון קלארק, יובל נעימי, ארז מרקוביץ', עומאר סניד וטימי באוורס. כמו במשחק אתמול גם היום ירושלים פתחה את המשחק לא טוב. בסיום הרבע הראשון הראה לוח התוצאות 13:23 לאלסטר. לרבע השני עלתה ירושלים מרוכזת יותר ועבדה קשה בהגנה כדי לצמצם את יתרונה של אלסטר עד ההפסקה ל-37:32.

המשחק נותר צמוד גם בפתיחת הרבע הרביעי כשהאדומים של גודס נוגסים אט אט בהפרש של המארחים וחמש דקות לסיום הרבע רק 60:62 לאלסטר. ירושלים נלחמה עד לסיום המשחק ובסוף הצליחה להשלים מהפך וניצחה את אלסטר.

קלעו לירושלים: טראוויס ווטסון 14 נקודות, יובל נעימי ועומאר סניד 11 נקודות כל אחד, ראשון קלארק וטימי באוארס 10 נקודות כל אחד, שרון ששון שבע, מורן רוט שש נקודות, אדם הלסקה תקם חמש.

הקבוצה תחזור לארץ בלילה שבין חמישי לשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully