וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "לא צריך לחכות לג'ובינקו כמו למשיח"

קלאודיו ראניירי השיב לטענות אוהדי יובנטוס שדורשים לשתף את כוכב האזוריני: "יש לי אמונה בו, זמנו עוד יגיע". אנדראה פירלו ייעדר כחודשיים

יובנטוס פתחה את העונה ברגל ימין, עם מקום שני בסריה A וניצחון בכורה בליגת האלופות מול זניט, אבל אוהדיה עסוקים בימים האחרונים במחאות כנגד העובדה שהכישרון הצעיר של הקבוצה, ג'ובינקו, לא משותף על ידי המאמן קלאודיו ראניירי.

כוכב הנבחרת הצעירה של איטליה, שיגיע עם חבריו לבלומפילד למשחקי הפלייאוף על העלייה לאליפות אירופה לנבחרות צעירות בחודש הבא, זכה למספר הופעות בקבוצה הבוגרת בשנה שעברה, אבל עד כה העונה הוא לא זוכה לקרדיט ממאמנו.

אוהדי הביאנקונרי סבורים כי לא מדובר בהחלטה מקצועית, כיוון שחוזהו החדש של הקשר בקבוצה טרם נחתם, ובינתיים הספיקו ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וטוטנהאם להביא בו עניין מוגבר, וראניירי נאלץ לגונן על החלטתו: "יומו של ג'ובינקו עוד יגיע, אבל אנחנו לא צריכים לחכות לו כמו למשיח. צריך לזכור שהוא עוד נער שצריך להתקדם בזהירות, וחשוב לנקוט בגישה אחראית בקשר לכך. יש לי הרבה אמונה בו, הוא עובד קשה, ופשוט צריך לתת לו זמן".

קרע בשריר לאנדראה פירלו

מילאן תיאלתץ להסתדר ללא אנדראה פירלו בחודשיים הקרובים. הקשר, שנפצע בשבוע שעבר באימון הקבוצה, סובל מקרע מלא בשריר הירך וייעדר לפחות חודשיים.

תוצאות הבדיקה שעבר פירלו הפתיעו את ראשי מילאן, שסברו כי הפציעה אינה כה חמורה. פירלו יחמיץ כמובן את הדרבי המילאנזי ביום ראשון, וכן ייעדר משני משחקיה הבאים של נבחרת איטליה, מול בולגריה ומונטנגרו, בקמפיין מוקדמות המונדיאל.

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully