וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע בסיבוב השני בבייג'ינג

המשיך ביכולתו מגביע דייויס וגבר על דבידה הצרפתי (61 בעולם) 4:6, 3:6. פאר התקשתה מול מוריטה (134 בעולם) אבל עלתה לרבע הגמר בסיאול

אחרי סוף השבוע הנהדר שלו במדי נבחרת הדייויס מול פרו, פתח הבוקר (רביעי) דודי סלע את הופעתו בטורניר בייג'ינג (סך פרסים של 524 אלף דולר) מול הצרפתי ניקולה דבילדה. סלע (92 בעולם), שבדרך כלל לוקח מנוחה אחרי מפגשי גביע דייויס, לא הראה סימני עייפות מול דבילדה (61 בעולם) וגבר עליו 4:6, 3:6 כשהוא מנצל ביעילות את כל שלוש נקודות השבירה אותן השיג במשחק ומנצח תוך שעה ועשר דקות בלבד.

בסיבוב השני מחכה לסלע המדורג ראשון בטורניר וחמישי בעולם, הספרדי דויד פרר, שכמו סלע שיחק במדי נבחרתו בסוף השבוע האחרון, כשעזר לספרד להעפיל לגמר גביע דייויס על חשבון ארצות הברית.

בטורניר בנגקוק (סך פרסים של 576 אלף דולר) עלה המדורג שני, ג'ו ווילפריד צונגה לשמינית הגמר עם ניצחון דחוק 6:7, 6:3, 6:7 על לוקאס דילוי הצ'כי. בן ארצו הוותיק, פבריס סנטורו, המדורג רביעי בטורניר, הודח אחרי הפסד לסרבי ויקטור טרויצקי 7:6, 6:2.

האטרקציה של הטורניר היתה הופעתו של מארק דג'וקוביץ', אחיו בן ה-17 של נובאק, המדורג ראשון שטרם שיחק, בטורניר ה-ATP הראשון בקריירה שלו. הסרבי, שכמה מהמומחים שצפו בו בגילאי הנוער נשבעו שהפוטנציאל שלו משתווה לזה של אחיו הגדול, הובס על ידי הפיני ירקו ניימינן 6:2, 6:0.

פאר ברבע הגמר בסיאול

מוקדם יותר העפילה שחר פאר לרבע גמר טורניר סיאול (סך פרסים של 145 אלף דולר). הטניסאית הישראלית פגשה את היפנית איומה מוריטה, גברה עליה בקושי 4:6, 5:7, והצליחה לראשונה מאז ווימבלדון לחבר שני ניצחונות ברצף. פאר, שירדה השבוע למקום ה-37 בעולם, בחרה לשחק בטורניר הקטן יחסית בקוריאה בו היא מדורגת שניה ולוותר על הטורניר המרכזי של השבוע הנערך בבייג'ינג.

יריבתה בסיבוב השני היתה מוריטה בת ה-18, המדורגת 134 בעולם, שהפתיעה בשבוע שעבר בטורניר טוקיו את אגנס שבאי. מוריטה הקשתה מאוד על פאר ושברה את ההגשות שלה חמש פעמים, אבל הישראלית החזירה בחמש שבירות משלה, יצאה מפיגור של 5:2 במערכה השניה וניצחה בסיום בתוך שעה ו-35 דקות.

יריבתה הבאה של פאר תהיה האמריקאית בת ה-34 ג'יל קרייבס (70 בעולם), שגברה על האוזבקית הענקית אקגול אמנמורדובה 6:7, 2:6.

בטורניר שרוסברי (על סך פרסים של 75 אלף דולר) עלתה ציפי אוזבילר לסיבוב השני אחרי ניצחון 4:6, 3:6 סמנתה ויקרס הבריטית.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully