וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "הדור הטוב ביותר שאי פעם היה לנו"

ונגר התמוגג מהמחליפים הצעירים שלו שדרסו את שפילד יונייטד 0:6 בגביע הליגה. על ולה, שכבש שלושער: "הוא כבר חלוץ ברמה עולמית"

הסיבוב השלישי בגביע הליגה האנגלי שנפתח אמש (שלישי), הציב בפני מאמני קבוצות הפרמיירליג, שנכנסו לראשונה למעגל המשחקים במפעל, את הדילמה הקבועה - האם לאפשר מנוחה לכוכבים לקראת המשך המאבקים בליגה ובאירופה, אבל להסתכן בהדחה מוקדמת.

עבור ארסן ונגר לא מדובר בהכרעה קשה במיוחד, כיוון שבסגל של המנג'ר הצרפתי, ממטפחי הכישרונות הגדולים בעולם בשנים האחרונים, יש מספיק תותחנים צעירים שיכולים להגיע רחוק מאוד גם בלי הכוכבים הגדולים של הקבוצה.

ונגר שלח אמש למגרש את ההרכב הצעיר ביותר אי פעם בגביע הליגה, עם שחקן אחד בן 16 בלבד (ג'ק ווילשר), ארבעה שחקנים שערכו הופעת בכורה בבוגרים וגיל ממוצע כולל של 19, וראה את הילדים שלו מפרקים את שפילד יונייטד מליגת המשנה 0:6. "זה הדור הטוב ביותר של צעירים שאי פעם היה לנו", התגאה ונגר בסיום. "החבר'ה האלה יכולים לנצח לא מעט קבוצות, והם ימשיכו לשחק במפעל הזה כל העונה. האם הם מסוגלים לזכות בגביע? למה לא?".

על כוכב המשחק, המקסיקני בן ה-19 קרלוס ולה, שכבש שלושער, אמר ונגר: "הוא כבר עכשיו חלוץ ברמה עולמית. יש לו הכל - זריזות, נגיעה ראשונה מצוינת ויכולת סיום משובחת". על ווילשר, שהתכבד באחד השערים, אמר ונגר: "צירפתי אותו לאימונים של הקבוצה הבוגרת בגיל 15, ולמרות גילו הוא משתלב בדיוק כמו כולם".

פרגוסון עצבני

מי שיצא מרוצה פחות מהמשחק של קבוצתו היה אלכס פרגוסון, שאומנם ראה את מנצ'סטר יונייטד שלו מנצחת את מידלסברו 1:3, ואת כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחקו הראשון בהרכב העונה, אבל נותר המום מהתיקול החריף של עמנואל פוגאטץ שקיצץ את רגלו של הברזילאי הצעיר של היונייטד, רודריגו פוסיבון, ושלח אותו לבית החולים.

"ראיתי את העבירה האיומה הזו בהילוך חוזר, ואני לא רוצה לראות את זה שוב", אמר פרגי בסיום. "הילד הזה ערך את הופעת הבכורה שלו בהרכב, ולסיים אותה עם פציעה שכזו זה די מחריד. החלק המרתיח בתיקולים האלה הוא שהשחקן שמבצע אותם תמיד טוען שהוא חף מפשע, במקום לרדת ישר מהמגרש בלי לחכות לכרטיס האדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully