וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הגדולות עלו שלב בגביע הליגה

מנ. יונייטד גברה 1:3 על בורו עם שער של רונאלדו, ארסנל הביסה 0:6 את שפילד יונייטד עם שלושער של ולה וליברפול ניצחה את קרו 1:2 בלי בניון

גביע הליגה האנגלי הוא מפעל ממנו עולים ישירות לגביע אופ"א, אבל בשנים האחרונות הוא הפך לקרקע מצוינת עבור מאמני הקבוצות הגדולות לתת לשחקנים צעירים להשתפשף ולשחקני הספסל לצבור דקות משחק. זה בדיוק מה שקרה הערב (רביעי) בסיבוב השלישי של המפעל, אבל לקבוצות הגדולות ששיחקו הערב זה לא הפריע לעבור שלב.

מנצ'סטר יונייטד הופתעה בעונה שעברה על ידי קובנטרי כשהפסידה לה בבית 2:0 כבר בסיבוב השלישי, אבל היום לא הייתה מוכנה לתסריט חוזר והעיפה את יריבתה לפרמיירליג, מידלסברו, אחרי שניצחה אותה 1:3.

כריסטיאנו רונאלדו פתח בהרכב והראה שהוא נמצא בכושר טוב למרות הפציעה שעבר, כשכבש את השער הראשון בנגיחה בדקה ה-25, אחרי כדור קרן של ריאן גיגס. אדם ג'ונסון עוד הישווה עבור האורחים בדקה ה-55, אבל אלו נשארו בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של עמנואל פוגאטץ ו-11 דקות לסיום החזיר גיגס את היתרון ליונייטד ונאני חתם בדקה ה-90.

ארסנל עלתה עם הרכב שרובו כלל שחקני ספסל צעירים, אבל הציגה כדורגל מצוין מול היריבה מליגת המשנה וירדה למחצית הראשונה עם יתרון 0:3 מבטיח, אחרי צמד של ניקלאס בנדטנר (31, 42) שמוכיח העונה איזו התקדמות עצומה הוא עשה ושער נוסף של קרלוס ולה המכסיקני דקה לפני המחצית. השחקנים של ארסן ונגר לא הסתפקו בתוצאה הזו ופתחו בקצב מצוין גם את המחצית השנייה, עם שערו השני של ולה בדקה ה-49 ואחד נוסף של ג'ק ווילשייר 8 דקות מאוחר יותר. את הקינוח סיפק ולה, שהשלים שלושער בדקה ה-87 וחתם ניצחון 0:6 גדול לילדי ארסן ונגר.

יוסי בניון לא נכלל בסגל של ליברפול, שניצחה 1:2 את קרו אלכסנדרה בבית. דניאל אגר העלה את השחקנים של רפא בניטז ל-0:1 בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-15, אבל קרו מהליג 1 (הליגה השלישית) לא התרגשה והישוותה כעבור 9 דקות משער של מייקל אוקונור. ליברפול הלכה קדימה כדי למצוא שער יתרון נוסף, אבל זאת רק בדקה ה-57, אחרי כיבוש של לוקאס.

נורת'המפטון הקטנה, גם היא מהליג 1, הייתה קרובה דקות מעטות מהפתעה גדולה אחרי שהוליכה מול סנדרלנד 0:2, אבל החתולים השחורים הישוו בזכות צמד של אנתוני סטוקס בדקות 86 ו-90 וניצחו בדו קרב הפנדלים אחרי הארכה נטולת שערים. קולין לארקין (20) ולוק גאטרידג' (81) כבשו את השערים שלא הספיקו לנורת'המפטון.


תוצאות נוספות:

סטוק - רדינג 2:2 (סטוק ניצחה 3:4 בפנדלים)
לסטוק: וינסנט פריקרד 9, ממדי סידיבה 50. לרדינג: ג'יימס הנרי 45, 75.

ווטרפורד - ווסטהאם 0:1
לווטרפורד: היידן מאלינס (עצמי) 70.

סוונסי - קרדיף 0:1
לסוונסי: ג'ורדי גומז 57.

רות'רהאם - סאות'המפטון 1:3
לרות'רהאם: דרו בראוטון 20, 72, דני הריסון 59. לסוטון: סטרן ג'ון 61.

לידס - הארטלפול 2:3
ללידס: רוברט סונדגראס 14, אנוק שוונמי 57, אנדי רובינסון 90. להרטלפול: ריצ'י ג'ונס 2, ג'ואל פורטר 33.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully