וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים הפסידה ב-20 הפרש לאלסטר

שחקניו של גיא גודס הציגו כדורסל חלש במשחקם השלישי במחנה האימונים בבלגיה ונוצחו 88:68. קלארק סיים עם 16 נק', באוורס עם 14

לפני יומיים היא הפסידה לאוסטנד, כעת הפועל ירושלים יוצאת מנוצחת בהתמודדות מול אלסטר והיא עומדת על מאזן של ניצחון אחד ושני הפסדים במחנה האימונים שבבלגיה. הקבוצה של גיא גודס נוצחה 88:68 על ידי היריבה הבלגית וממשיכה להיראות לא טוב.

גיא גודס פתח בחמישייה עם עומר סניד, טרוויס ווטסון, טימי באוורס, יובל נעימי ושרון ששון אך בשלב מוקדם נקלע לפיגור ואחרי חמש דקות שחקניו נשארו עם חמש נקודות בלבד, כשעד סוף הרבע ירושלים פיגרה 24:16, כשסניד משאיר אותה בעניינים עם שש נקודות.

ברבע השני באוורס ואדם הלסקה נכנסו לעניינים וצימקו את ההפרש ל-4 בלבד, 32:28, אלא שאלסטר החלה לברוח ברבע השלישי ואחרי חמש דקות היתרון הפך לדו ספרתי (41:52). התפוקה התקפית של הפועל הייתה נמוכה גם בפתיחת הרבע האחרון כאשר בחמש הדקות הראשונות קלעה ירושלים ארבע נקודות בלבד והבלגים עלו ליתרון 55:76, כשעד לסיום הצליחו הבלגים להגדיל את ההפרש והמשחק נגמר ביתרון 20. קלעו לירושלים: קלארק 16, באוורס 14, הלסקה 11, סניד 10, מרקוביץ' וווטסון 5 כ"א, נעימי 4, ששון 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully