וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקהל רוצה לראות ניצחונות וכדורגל טוב"

23.9.2008 / 21:26

רן בן שמעון התייחס לקריאות של אוהדי מכבי ת”א נגדו אחרי ההפסד 2:1 למכבי פ”ת. הצהובים בודקים אפשרות לצרף את מגרלשוילי או צ’קול

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מתחיל להיות לחוץ בקרית שלום. אחרי שאיכזבה בליגה, גם בגביע הטוטו מכבי תל אביב לא הצליחה להשאיר חיוך אצל האוהדים שלה, שראו אותה מפסידה 2:1 למכבי פתח תקווה. הצהובים פגשו כבר את פתח תקווה בשבת האחרונה, אז זה הסתיים ב-0:0 וכעת קיוו שחקניו של רן בן שמעון לפחות לצאת עם משהו מצמד המפגשים. זה לא קרה, למרות שמכבי תל אביב הייתה טובה יותר ברוב שלבי המשחק.

פתח תקווה, שגם היא לא הפגינה כדורגל מלהיב עד כה מפתיחת העונה, יכולה לרוות נחת לפחות עד המשחק בסוף השבוע מול הכח עמידר רמת גן. לגיא עזורי, שנתן לשחקנים המחליפים הזדמנות בהרכב הראשון, יהיה כאב ראש בריא לקראת המשחק, במיוחד אחרי ששלף את השפן שכבר כמעט שכחנו מקיומו: אורי לוזון, שעלה לתודעה לפני שנתיים ומאז דעך, והערב (שלישי) כבש פעמיים ובמו רגליו העניק את הניצחון.

בן שמעון: "זו הייתה יחידת אימון טובה"

אוהדי מכבי תל אביב תמכו ברוב שלבי המשחק במאמן שלהם, רן בן שמעון, אך לפרקים היו את אלה שדאגו להבהיר לו שהם אינם מעוניינים בו. כבר אחרי המחזור השלישי. בן שמעון לא התרגש והודה לקהל על העידוד בבלומפילד, ואמר בסיום: "אמנם הפגנו יכולת בינונית, אבל הגענו לשישה או שבעה מצבים. זה לא משחק שצריך להפסיד בו. זה קורה, זה חלק מהמשחק, זה גביע הטוטו. יש בו גם ניסויים וטעיות לגבי ההרכב".

בן שמעון גם הסביר את הסיבות שעלה לא עם ההרכב החזק ביותר שלו ואמר: "היה לנו חשוב להוריד עומס ממספר שחקנים. זו הייתה יחידת אימון טובה. כמובן שגם ביחידת אימון אני רוצה לנצח ואוהב לנצח. זה לא קרה היום וממשיכים הלאה למשימה הבאה".

על הקהל אמר: "שמעתי את העידוד של הקהל כל המשחק, הקהל רוצה ניצחונות וכדורגל טוב. אנחנו יודעים את זה ולא מנותקים. אנחנו צריכים להיות טובים יותר כדי שהאוהדים האלה יהיו מרוצים. מתוך המצבים שהגענו אליהם היינו צריכים להבקיע שלושה שערים. אני עדיין לא מרוצה מהיכולת. אין לי ספק שכשנתחבר נהיה קבוצה טובה יותר וגם הבודדים יהיו טובים יותר. אני יודע שזה צריך לקרות מהר".

בקבוצה עושים מאמצים לחזק את הסגל עד יום חמישי, תום מועד ההעברות. שמו של מגן מ.ס. אשדוד, רחמים צ'קול, עלה כמועמד. המגן שהושעה מקבוצתו בגלל בעיות משמעת צפוי להיות משוחרר ובמכבי תל אביב בודקים את הואפציה לצרפו עוד השבוע לסגל הקבוצה.

במקביל ממשיכים ראשי המועדון במשא ומתן שמתנהל מזה מספר חודשים עם המגן חיים מגרלשוילי, וייתכן שאחד מהשניים יצורף עד חמישי. במכבי תל אביב בדקו גם אפשרות לצרף קשר זר, אולם עד כה לא נמצא מועמד ראוי ובשלב זה ייתכן מאוד שלא יצורף עוד זר לקבוצה, לפחות לא עד ינואר.

משה מישאלוב: "זה נכון ששוב לא ניצחנו. זה בסך הכל משחק בגביע הטוטו. בשבת יש לנו משחק ליגה מול סכנין ושם מבחינתנו זה משחק ליגה אמיתי. נשפר את מה שצריך עד שבת וניקח את הנקודות בסכנין. אנחנו שחקנים מקצוענים וההפסד הזה לא צריך להשפיע על המשחק בליגה. אנחנו צריכים לעשות הכל בשביל לנצח בשבת כי אנחנו צריכים את הנקודות האלה".

לשאלה האם ההפסד ישפיע על המשחק בשבת הבהיר מישאלוב: "אין שום קשר בין שניהם. כל מה שלא נכנס היום ייכנס בשבת. בטוח שזה ייכנס. בתחילת העונה דיברו על בעיות בהגנה, עכשיו מדברים על בעיות בהתקפה. זה הכל עניין של תיאום ועוד טיפה זמן שאנחנו צריכים. זו קבוצה חדשה ויש הרבה שחקנים שהצטרפו. אני מאוד אופטימי כי אנחנו קבוצה טובה. אנחנו מתאמנים בקצב גבוה, רק נצטרך להביא את זה למגרש והכל יהיה טוב".

עזורי: "אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה"

במכבי פתח תקווה כאמור לא הפסיקו לחייך כאילו מדובר במשחק ליגת העל, אך ניצחון זה ניצחון ולכן זה מובן. גיא עזורי, מאמן הקבוצה, סיכם: "שיחקנו היום עם הרבה מאוד שחקנים מחליפים, אבל כל שחקן שמשחק בסגל של מכבי פתח תקווה הוא שחקן ראוי והשחקנים ששיחקו היום הוכיחו לי שהם יכולים להיות בסגל ובעיקר עשו לי כאב ראש בריא".

על ההבדל מהמשחק בשבת אמר עזורי: "חשוב לנו להופיע בכבוד לכל משחק ולנצח בכל משחק, גם אם זה גביע הטוטו או במשחק אימון. היום באנו ללא רגשי נחיתות, שיחקנו אמנם כדורגל לא הכי טוב בעולם, אבל כשהקבוצה משחקת טוב יותר אז אלה הפרמטרים שמאמן רוצה לראות. אני שמח שאנחנו משתפרים".

אך כעת, אחרי הניצחון, השאלה הגדולה איזו פתח תקווה נראה בהמשך העונה. על השאלה הזו ענה עזורי: "אחרי מחזור שלישי של הליגה לא צריך לעשות סיכומים. נכון שההתחלה חשובה וצריך לצבור ביטחון, אבל לא הייתי יוצא מפרופורציות ומתלהב יותר מידי. בסך הכל ניצחנו בגביע הטוטו ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. אני גם לא חושב שצריך להספיד את מכבי תל אביב. אני חושב שהיא תהיה קבוצה חזקה העונה ותילחם על האליפות, עד כמה שזה נראה לכם מוזר היום. זו קבוצה חדשה שיש בה שחקנים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully