וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מול צסק"א, הפעם על הפירורים

שתי פיינליסטיות גמר היורוליג מהעונה שעברה, יסתפקו הפעם במאבק על המקום השלישי בטורניר גומלסקי. מוריס יפגוש את חבריו לשעבר

מכבי תל אביב תעלה מחר (רביעי, 16:25, שידור ישיר בערוץ 5+ לייב) לפרקט במוסקבה למשחק על המקום השלישי בטורניר גומלסקי ותפגוש כמה פנים מאוד מוכרות כשתתמודד מול צסק"א מוסקבה.

הקבוצה של אפי בירנבוים פגשה אתמול את פנאתינייקוס ולמרות שפיגרה כמעט לאורך כל המשחק, הצליחה לכפות על אלופת יוון הארכה, בה כבר הפסידה 100:96. קרלוס ארויו המשיך לבלוט ולהצטיין, אבל לא זכה למספיק עזרה ולא הצליח למנוע מהצהובים הפסד ראשון במשחקי ההכנה בקיץ הנוכחי.

צסק"א תתייצב אחרי שהפסידה בעצמה, 83:81 לז'לגיריס קובנה בתום משחק שקול וצמוד. למארחת הטורניר היה זה הפסד שני במשחקי ההכנה אחרי שלפני כשבוע גם סיינה עשתה לה את זה, אבל לפחות כעת נקבל שיחזור לגמר היורוליג מהעונה שעברה.

אטורה מסינה, ג'יי אר הולדן, אלכסיי סברסנקו ואחרים מופיעים לאנשי מכבי בסיוטים בשנים האחרונות, אבל המפגש הפיקנטי ביותר מחר ייגע דווקא בשחקנה החדש של אלופת אירופה, טרנס מוריס, שהגיע לבירה הרוסית שתי עונות מצוינות בישראל, הראשונה בהפועל ירושלים והשנייה במכבי עצמה. מוריס הוליך את קלעי צסק"א בהפסד לז'לגיריס עם 15 נקודות וינסה להמשיך להוכיח גם מול האקסית.

מלבד מוריס, החתימה צסק"א גם את זוראן פלאניניץ' סשה קאן וארזם לורבק, בעיקר כדי לחזק את הקו הקדמי שאיבד את דייויד אנדרסן, מרקוס גורי ותומאס ואן דר שפיגל. עם זאת, האבידה המשמעותית ביותר של הרוסים, שעדיין נותרה בגדר סימן שאלה, היא עזיבתו של תאו פפאלוקאס, שחזר ליוון.

במשחק הגמר יפגשו פנאתינייקוס וז'לגיריס קובנה (19:25, שידור ישיר בערוץ 5+ לייב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully