וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל כבשה שביעייה לרשת חיחון

אחרי שהובסה ע"י ברצלונה, חטפה חיחון 7:1 מריאל מדריד. ברצלונה גברה 2:3 על בטיס, חטאפה-אתלטיקו מדריד 2:1, ויאריאל-סנטאנדר 0:2

המחזור הרביעי בליגה הספרדית נפתח ביום רביעי עם שישה משחקים בהם משחקיהן של רוב הגדולות. ברצלונה נחלצה ממצב ביש עם שער מקרי של איידור גודיונסן כדי לנצח בבית 2:3 את בטיס סביליה. ויאריאל אירחה את ראסינג סנטאנדר וניצחה אותה 0:2. אוסאסונה ולה קורוניה נפרדו בתיקו 0:0.

אתלטיקו מדריד וחטאפה התמודדו בדרבי הקטן של מדריד באלופנסו קולוסיאום פרז. אתלטי המשיכה את הכושר המצוין שלה כשהשיגה ניצחון מתובל בהרבה אופי, 1:2. החגיגה הגדולה של הערב הייתה בסנטיאגו ברנבאו, כשהאלופה ריאל מדריד קרעה את ספורטינג חיחון האומללה 1:7. סביליה ניצחה 0:2 את אספניול.

ברצלונה - בטיס 2:3

ה-1:6 בחוץ על ספורטינג חיחון ביום ראשון הוציא את ברצלונה לדרך חדשה. בארסה חזרה לקאמפ נואו ואירחה באצטדיונה את בטיס סביליה, היחידה בצוותא עם מלאגה שלא כבשה עד המחזור הרביעי בליגה.

העלה בשלישייה הקדמית שלו את אנדרס אינייסטה, לאו מסי וסמואל אטו. הארגנטינאי והקמרוני שיתו פעולה בצורה נהדרת והביאו לשערים של בארסה. בדקה ה-17, מסי הכניס כדור לאטו, שהסתובב ומכ-15 מטרים שלח פצצה למשקוף ופנימה. שש דקות אחר כך חדר מסי לרחבה, משך עד הקו, הוציא רוחב ואטו גילגל בקלילות משני מטרים. הקבוצה הקטאלונית עשתה חיים על המגרש ונהנתה מכל רגע, אבל לא הצליחה לכבוש עוד עד המחצית.

בדקה ה-59 נפסקה בעיטה חופשית לבטיס, אותה ניצל בצורה מצוינת הרכש מבוקה ג'וניורס, פביאן מונסון, ששלח חד ופנימה וצימק את התוצאה. השער הראשון של בטיס אחרי 329 דקות מתחילת העונה. בטיס לא אמרה די, ובדקה ה-66 הגיע השוויון המפתיע. סרחיו גארסיה שלח כדור נהדר לחוסה מארי, שנתן קטנה מעל ויקטור ואלדס. בארסה לא נלחצה והצליחה להבקיע את השלישי, גם אם היה מקרי מאוד. דני אלבס הרים כדור בחצי גובה מהצד, איידור גודיונסן האיסלנדי, שנכנס כמחליף, גלש, פגע בכדור, שנכנס לשער. שער ניצחון מקרי ביותר, אבל גווארדיולה חוגג כל הדרך אל שלוש הנקודות. הדבר האירוני מהניצחון הוא כי אטו וגודיונסן, שהיו מועמדים וודאיים להדחה מהקבוצה בקיץ ונשארו בה לבסוף, הביאו את הניצחון במו רגליהם לבארסה.

חטאפה - אתלטיקו מדריד 2:1

הקבוצה של חאבייר אגירה היא אחד מהשמות החמים בכדורגל העולמי היום. אתלטי ניסתה להמשיך במומנטום המצוין שלה כשיצאה למשחק חוץ לא קל באלופנסו קולוסיאום פרז של בדרבי הקטן של מדריד. הקולוצ'נרוס הראו הרבה אופי, כשהצליחו לנצח ולכבוש אחרי שער שוויון שספגו.

דייגו פורלאן נעדר, אבל כשיש תחליף כמו פלורן סינמה פונגול אפשר לשכוח לכמה רגעים מהחלוץ האורוגוואי הבלונדי. פונגול כבש צמד ב-0:4 על רקראטיבו הואלבה ביום שבת, והערב הוא העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-29 עם שערו הרביעי בליגה. הקולוצ'נרוס קיוו לצאת עם מלוא הנקודות, אבל חואן אלבין חשב אחרת. בדקה ה-75 הוא השווה, אלא ששבע דקות אחר כך נחשו מי כבש שוב כדי להשיב את היתרון לאורחים ואת הניצחון. נכון, סינמה פונגול שוב עם שער חמישי בליגה בארבעה מחזורים.

אתלטיקו מדריד משיגה את ניצחונה השלישי בליגה והיא עם תשע נקודות מתוך 12 אפשריות. חטאפה, הקבוצה מהפרבר המדרידאי, סופגת הפסד ראשון בליגה.

ריאל מדריד - ספורטינג חיחון 1:7

ביום ראשון ברצלונה יצאה לגיחון והביסה את ספורטינג 1:6. הקבוצה של מנואל פרסיאדו הגיעה לסנטיאגו ברנבאו במטרה למזער נזקים, אבל מול אלופת ספרד זה היה פשוט בלתי אפשרי. הלבנים שטפו את המגרש ופשוט התעללו ברוחיבלנקוס הכה אומללים.

במשחק שכזה אפשר לומר כי כל שחקני ריאל שיחקו טוב, אבל שניים בלטו מעל כולם. ראשית היה זה שחקנה ההולנדי של הקבוצה, שהגיע אליה הקיץ מהמבורג. רפאל ואן דר וארט נראה מחובר לחבריו, כאילו הוא משחק איתם זה שנים. הקשר ההולנדי כבש שלושער (19, 33, 47). שלושת שעריו של ואן דר וארט היו יפים, אבל השני היה המרהיב ביותר כשכבש אותו עם העקב.

השני הראוי לציון הוא ראול. הביקורות מתחילת העונה לא נתנו לו מנוח, על כך שהוא לא כובש ולא נראה טוב. החלוץ הענק עשה הרבה עבודה במגרש, רץ, בישל ועזר בהגנה, ובסופו של דבר גם כבש צמד (59, 65) כדי להשתיק את כל המלעיזים והמבקרים המשחרים לפתחו. גונזאלו היגואין (37) ואריאן רובן (52) השלימו את החגיגה הלבנה הגדולה. בהבלחה חד פעמית היה זה קיקה מתיאו, שצימק את התוצאה בדקה ה-53.

אמנם קשה להשליך על ההמשך ממשחק נגד קבוצה כה חלשה כמו חיחון, אבל ריאל הולכת בכיוון הנכון עם ניצחון שלישי רצוף, אחרי ההפסד ללה קורוניה. חיחון עדיין עם 0 נקודות זכות אחרי ארבעה מחזורים, שישה שערי זכות מול 19 שערי חובה. הכיוון למטה, והוא לא נעים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ויאריאל - סנטאנדר 0:2

הצוללת הצהובה פגשה באל מדריגל את הקבוצה ממחוז קנטרבריה. שחקניו של מנואל פלגריני המשיכו את פתיחת העונה טובה שלהם כשהשיגו ניצחון שלישי בליגה. חואן קאפדוילה (28) וחוסבה יורנטה (34) הבקיעו את שני השערים לקבוצה. סנטאנדר הייתה בשנה שעברה הפתעת העונה בליגה, את העונה הנוכחית היא פתחה באופן רע מאוד שתי נקודות מ-12 אפשריות.

סביליה - אספניול 0:2

הקבוצה מבירת אנדלוסיה פגשה את הקטאלונים בראמון סאנצ'ז פיחואן. שערים של אנצו מארסקה (58) וחאבייר שבנטון (85) עשה את ההבדל. סביליה עם נקודה שמינית העונה, אספניול סופגת הפסד ראשון.

אוסאסונה - לה קורוניה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully