וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גברה על עירוני נהריה 63:84

23.9.2008 / 21:00

העולה החדשה לליגת העל הביסה את הקבוצה של יעקב ג'ינו בפתיחת האולם בפרדס חנה. גליל/גלבוע ניצחה את בי.סי.אודסה 77:85

מכבי חיפה, העולה החדשה לליגת העל, ואחת הקבוצות המבטיחות העונה, מתחילה להראות כי הדיבורים סביבה לא היו לחינם. היום (שלישי) קיימה הקבוצה משחק אימון ראשון מול עירוני נהריה, במסגרת פתיחת האולם החדש בפרדס חנה ולא התקשתה להביס את שחקניו של יעקב ג'ינו 63:84. בשורות נהריה שותפו לראשונה שחקני הנבחרת יוגב אוחיון ורביב לימונד, ואילו בחיפה חסר עידו קוז'יקרו שיחזור לאימונים רק לקראת סוף השבוע. גם ברוקס סאיילס, הסנטר של הקבוצה, לא שותף, עקב פציעה.

דווקא נהריה הייתה זו שפתחה את המשחק טוב וברחה ל-0:10. חיפה החלה לחזור למשחק ובסוף הרבע הראשון ירדה ביתרון 15:17. מהרבע השני השתלט על המשחק דבון ג'פרסון שהריץ את חיפה ליתרון 36:42 במחצית. ברבע השלישי שחקניו של יעקב ג'ינו לא היו במשחק וג'פרסון גמר את המשחק בדרך ל-47:65 לחיפה בסוף הרבע השלישי. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד.

קלעו בחיפה: דבון ג'פרסון 25 נקודות ו-8 ריבאונדים, בי ג'יי מקי 19 נקודות, דורון פרקינס 11 נקודות 6 אסיסטים 6 ריבאונדים, בן סטרונג 9 נקודות, גור פורת 8 נקודות, משה מזרחי 6 נקודות, טוד גולדן ועמית בן דוד 3 נקודות כל אחד.

חיפה תצא היום בלילה למחנה אימון בכפר בלום כשבשיאו תפגוש את נהריה ביום שישי למשחק אימון נוסף.

גליל/גלבוע ממשיכה לנצח

הפועל גליל עליון/גלבוע רשמה הערב את ניצחונה השני בטורניר אודסה, אוקראינה, לאחר שגברה 77:85 על בי סי אודסה המקומית, בשורותיה משחקים אוטיס היל, אקס עירוני נהריה, אדריאן פלדג'ר, אקס נהריה ואשקלון ובריאן טולברט שחלש על חצי ליגת העל. הקבוצה של עודד קטש הגיעה למשחק אחרי ניצחון 66:73 על חימיק יוז'ני, שסיימה במקום השלישי בליגה האוקראינית, ותזכה באליפות הטורניר אם תנצח מחר את אי אס קיי ריגה הלטבית.

מי שבלט בשורות הגליל היה בריאן רוברטס עם 30 נקודות, לאחר שגם במשחק הניצחון הראשון היה הקלעי הבולט. בראיין רנדל הוסיף 28 נקודות ו-11 ריבאונדים משלו כאשר גוני יזרעאלי קלע 11 נקודות והצטיין בניהול המשחק שלו. אלישי כדיר הוסיף 6 נקודות וגל מקל הוסיף 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully