וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנגקוק: סאפין הודח, סודרלינג עלה

הטניסאי, שדורג בעבר במקום הראשון בעולם, הפסיד כבר בסיבוב הראשון לפצ'נר הגרמני 6:4, 7:6. השבדי חלף בקלות על פני יריב מפקיסטן

הוא כל כך רוצה לחזור לקדמת הבמה, אך בינתיים מראט סאפין, שדורג בעבר במקום הראשון בעולם, מתרחק משם. היום (שלישי) הודח הרוסי, שמדורג 38 בעולם, כבר בסיבוב הראשון של טורניר בנגקוק, תאילנד (פרסים בסך 576 אלף דולר) אחרי הפסד 6:4, 7:6 לפיליפ פצ'נר מגרמניה (131 בעולם).

הגרמני הצליח לשבור פעמיים את ההגשות של סאפין במהלך המערכה הראשונה והיכה בו לא פחות משישה אסים בדרך לניצחון במערכה הראשונה. במערכה השנייה כל אחד מהשניים שבר פעמיים והמערכה הלכה לשובר שוויון, אז נכנע סאפין 7:4 ורשם את ההפסד. סאפין הראה התאוששות מדהימה העונה כשבווימבלדון נעצר רק בחצי הגמר על ידי רוג'ר פדרר.

"לא הרגשתי נוח על המגרש", הודה סאפין בסיום המשחק. "לצערי לא ניצחתי והיריב שלי היה טוב יותר ממני". פצ'נר בן ה-24 סיפר כי זה אחד הניצחונות הגדולים ביותר שלו בקריירה: "סאפין היה המודל לחיקוי שלי, צפיתי בו זוכה באליפות אוסטרליה. הוא בחור נהדר, קצת משוגע".

רובין סודרלינג, שמטבע הדברים נעקוב אחריו מקרוב מעכשיו ועד חודש פברואר, אז תתמודד נבחרת הדיוויס של ישראל מול זו של שבדיה, העפיל לסיבוב השני בטורניר אחרי שהתגבר על איסלאם אלחאק קוורשי הפקיסטאני 2:6, 4:6. סודרלינג, שמדורג כיום 34 בעולם, היכה ביריבו לא פחות מ-14 אסים והשיג שלוש שבירות במהלך המשחק. פינאליסט הטורניר מ-2007, בנג'מין בקר, הפסיד במפתיע ללוקאס דלוהי הצ'כי 6:4, 7:6.

בטורניר בייג'ינג, סין (פרסים בסך 524 אלף דולר) העפיל טומי רוברדו לסיבוב השני אחרי ניצחון 4:6, 5:7 על גיז'רמו גרסיה-לופז, בן ארצו הספרדי.

אנה צ'קבטאדזה פתחה היום את טורניר בייג'ינג, סין (פרסים בסך 600 אלף דולר) ברגל ימין עם ניצחון 4:6, 5:7 על איבטה בנסובה מצ'כיה. הרוסיה, המדורגת 12 בעולם, הגיעה עם מאזן של שלושה ניצחונות משלושה מפגשים מול יריבתה, שנשברה שש פעמים והפסידה תוך שעה וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully