וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: הפועל ר"ג והפועל חיפה עדיין בלתי מנוצחות

מוליכות בית א' ומוליכות הליגה, נפרדו ב-0:0 במכתש. ניצחון ראשון לעירוני קרית אתא 1:3 על בני לוד. אחי נצרת - רמת השרון 1:1

הפועל רמת גן והפועל חיפה, השתיים שמוליכות את בית א' של גביע הטוטו בלאומית, ומוליכות את טבלת הליגה הלאומית עם מאזן מושלם, לא יכלו הערב (שלישי) האחת לשניה ונפרדו ב-0:0 במכתש, במשחק במסגרת המחזור השישי של גביע הטוטו. שתי הקבוצות עדיין לא הפסידו משחק רשמי מפתיחת העונה. שתי הקבוצות מוליכות את הבית עם 14 נקודות כ"א, בדרך הבטוחה לחצי הגמר.

מזל טוב לעירוני קרית אתא. העולה החדשה, השיגה ניצחון ראשון במשחק רשמי, עם 1:3 על בני לוד המידרדרת. את כל השערים במשחק הבקיעו שחקנים זרים, וכולם נכבשו במחצית הראשונה. סבסטיאן מונסטרולו העלה את האורחת מלוד ליתרון בדקה ה-6, אך קרית אתא הפכה את התוצאה הודות לצמד של חואן פאבלו (13,45) ושער של פטר אמולה (16), שחזר לישראל לאחר קדנציות מוצלחות בעבר.

מכבי אחי נצרת ועירוני רמת השרון נפרדו ב-1:1. אור אוסטוינד העלה את רמת השרון ליתרון בדקה ה-28, אך סרג' איילי המצוין השווה לנצרת שתי דקות לפני הסיום. במשחק שנעל את המחזור השישי בבית ב', נפרדו מכבי הרצליה והפועל ירושלים ב-2:2. רון גליק (12) ואומיט גונזאלס (63) כבשו להרצליה, טימוטי אנגמבה (19) ותומר סולטן (64) איזנו פעמיים לירושלים.

* הפועל באר שבע הודיעה היום (שלישי) ששחקניה: אורן ניסים, דודי פדלון, אופיר חיים ואלירן אמזלג ישובו להתאמן עם הקבוצה הבוגרת. כזכור, השחקנים לא נמצאים בתוכניות של גיא לוי וקיבלו אישור לנהל מ"ומ עם קבוצות אחרות. יומיים לפני תום מועד ההעברות, לא מצאו הארבעה קבוצה, ולכן יורשו לחזור להתאמן עם הסגל הבוגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully