וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר בודדה במקום הראשון

האלופה התקשתה מול לצ'ה, אבל גברה 0:1 והתבססה בפיסגה, יובה איבדה נקודות חשובות ב-1:1 מול קטאניה, מילאן ולאציו ניצחו

ללא משחקי עונה או צמרת גבוהה, התקיים הערב (רביעי) המחזור הרביעי בליגה האיטלקית. מי שבכל זאת עמדו במוקד היו שתי מוליכות הטבלה ערב המחזור אינטר ויובנטוס. הראשונה עתשה את שלה עם 0:1 קטן על לצ'ה, אבל יובה איבדה נקודות בתיקו 1:1 מול קטאניה.

מילאן הצליחה להמשיך את ההתאוששות שלה עם ניצחון חוץ מאוד לא משכנע 1:2 על רג'ינה, אבל שתיים שלא מצליחות להתרומם בינתיים הן רומא ופיורנטינה, שהפסידו שוב.

אינטר - לצ'ה 0:1

הנראזורי אמנם לא הציגו יכולת משכנעת מאז תחילת העונה, אבל אצל מוריניו כמו אצל מוריניו, התוצאות ממשיכות להגיע. ובתום ארבעה מחזורי ליגה מדורגת הקבוצה במקום הראשון בטבלה.

אינטר החזיקה הערב בכדור בלמעלה מ-70 אחוזים מהמשחק, בעטה הרבה יותר בכיוון השער, אבל לא מצאה במשך דקות ארוכות למרות מספר חילופים התקפיים של מוריניו, שהכניס את קרוז, קווארסמה ומייקון על חשבונם של קיבו, ויירה וסטנקוביץ'. בסופו של דבר היה זה קרוז הוותיק, ששבר את הקרח ועשה את ה-0:1 13 דקות לסיום.

לצ'ה, שרק רוצה להישאר בליגה אחרי העלייה בעונה החולפת, הגיעה לסן סירו עם מאזן של 11 הפסדים ב-12 משחקי חוץ מול הנראזורי ולא הייתה רחוקה משיפור המאזן בצורה מפתיעה, אבל גם בקבוצה מדרום איטליה וידעים שהנקודות צריכות להגיע מול יריבות אחרות.

רג'ינה - מילאן 2:1

אחרי פתיחת עונה גרועה והרבה מאוד לחץ, השיגה מילאן ניצחון ראשון העונה ביום שבת, 1:4 מרשים על לאציו. החזרה של קאקה והספסול של רונאלדיניו עשו את שלהם והרוסונרי נראו הרבה יותר טוב, אבל היום זה הלך קשה הרבה יותר מול קבוצת תחתית קבועה בשנים האחרונות.

גם הערב פתח קרלו אנצ'לוטי ללא רונאלדיניו ואנדריי שבצ'נקו ואחרי 24 דקות מצא קלרנס סיידורף את מרקו בוריילו, שכבש בנגיחה חזקה והעלה את הרוסונרי ל-0:1. אלא שבמקום ללחוץ על הגז ולכבוש את השני, מילאן לא שיחקה מספיק טוב ואיפשרה לרג'ינה, הנחותה ממנה בהרבה על הנייר, להתקיף בעצמה ולאיים מספר פעמים על שערה.

בדקה ה-59 האורחת הפייבוריטית גם נענשה. טעות קשה בהגנה המילאנזית הנחיתה את הכדור בסמוך לכריסטיאן אביאטי שירד לאט מדי כדי לאסוף אותו וברנרדו קוראדי הוותיק דחק מקרוב את ה-1:1. למזלו של אנצ'לוטי, יש לו ברזילאי אחד לא טוב על הספסל, אבל שנים מצוינים בהרכב ובדקה ה-73 מצא קאקה את אלשנדרה פאטו בתוך הרחבה והאחרון החזיר לקבוצתו את היתרון בבעיטה שטוחה.

רג'ינה נאבקה בשנים האחרונות נגד הירידה ומסתמן שהעונה הסיפור לא יהיה שונה. אחרי שלושה מחזורים מדורגת הקבוצה מתחת לקו האדום עם נקודה אחת ותיקו מול האימפריה ממילאנו בוודאי יספק אותה.

יובנטוס - קטאניה 1:1

הגברת הזקנה עשתה עונה בהחלט טובה אחרי חזרתה לליגה הבכירה, אבל כעת אוהדי הביאנקונרי גם רוצים תארים וכל הלחץ מוטל על הכתפיים של קלאודיו ראניירי. עד הערב הניצחונות גם הגיעו, אבל יובה עשתה את זה בקטן והיום שילמה על קשיי הכיבוש שלה לאחר ששער אחד לא הספיק לניצחון כמו במשחקים אחרים שלה העונה.

קלאודיו ראניירי התייחס ערב המשחק למחאות האוהדים על ספסולו של סבסטיאן ג'יובינקו ואמר שלא צריך לחכות לו כמו למשיח, אבל הערב העלה את הכשרון הצעיר בהרכב וקיבל ממנו בישול מצוינים לשער של אמאורי בדקה ה-16, אבל ללא דויד טרזגה הפצוע חסר מחץ. הקבוצה מסציליה ניצלה זאת היטב ובדקה ה-68 כבש ג'יובינטו פלאסמטי המחליף את שער השוויון.


נאפולי - פאלרמו 1:2

הקבוצה הביתית עברה בהצלחה את עונת החזרה שלה לסריה A ועכשיו היא רוצה קצת יותר. בשביל זה צריך לנצח משחקיים ביתיים מול קבוצות בסדר גודל דומה, כמו פאלרמו וזה בדיוק מה שהיא עשתה.

אדי רג'ה פתח כרגיל ב-3:5:2 האופייני לו ובדקה ה-14 עלו המקומיים ליתרון משער של מארק האמסיק הפנטסטי, שנאפולי תתקשה מאוד לשמור אותו בשורותיה ולסרב להצעות גדולות מאוד שצפויות עליו בקיץ הבא. מרסלו זלאייטה הכפיל רבע שעה לסיום ושער של פבריציו מיקולי בדקה ה-83 רק צימק את התוצאה.

דוידה באלדיני, שקיבל לידיו את הקבוצה הסיציליאנית אחרי המחזור הראשון וניצח איתה בשני המשחקים הבאים שלה, רשם איבוד נקודות ראשונות מאז התמנה לתפקיד.

לאציו - פיורנטינה 0:3

לאציו הגיעה לאולימפיקו אחרי פתיחת עונה נהדרת שנקטעה בתבוסה 4:1 למילאן ביום ראשון, אבל ידעה להתאושש מול הוויולה, שבעצמם יבקשו לשכוח את השבועות הראשונים של 2008/9 וכמה שיותר מהר.

הסכר נפרץ רק במחצית השנייה, אבל כשזה קרה הגיע השיטפון ובליץ פנטסטי של המקומיים העניק להם ניצחון בתוצאה גבוהה. סטפנו מאורי כבש ראשון בדקה ה-51, גוראן פאנדב הכפיל כעבור שלוש דקות וסבסטיאנו סיביליה סגר ריצה מצוינת עם השלישי בדקה ה-59, שגם חתם את תוצאת המשחק.

גנואה - רומא 1:3

לוצ'יאנו ספאלטי, מאמן ענק שהוציא בשנתיים האחרונות יש מאין מסגלים יחסית צנועים של רומא, נאלץ לשמוע בשבועות האחרונים על כך שכסאו מתנדנד בעקבות פתיחת העונה הלא משכנעת של הג'יאלורוסי ואחרי היום זה בוודאי לא יראה טוב יותר.

וג'וזפה סקולי העלה את המקומיים ליתרון כבר בדקה ה-4 ולמרות שדניאלה דה רוסי הישווה בדקה ה-28, גנואה, שכבר ניצחה העונה את מילאן, הוכיחה פעם נוספת שהיא לא פוחדת משמות גדולים במחצית השנייה, אחרי שדייגו מיליטו כבש צמד מנצח בדקות 62 ו-88 והעניק לקבוצתו ניצחון שני העונה.

תוצאות נוספות:

סיינה - סמפדוריה 0:0

בולוניה - אודינזה 3:0
לאודינזה: ג'נארו ד'אגוסטינו 13, אנטוניו םלורו פלורס 20, סימונה פפה 72.

קייבו - טורינו 1:1
לקייבו: מיקלה מרקיוליני 50. לטורינו: רולאנדו ביאנקי 40.

אטאלנטה - קליארי 0:1
לאטאלנטה: סרג'יו פלוקארי 79.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully