וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי פ"ת ניצחה 1:2 את מכבי ת"א

אחרי שדוד שלו הועמד לדין, אורי לוזון נתן קצת שקט למשפחה עם צמד בניצחון 1:2 בגביע הטוטו על מכבי ת"א האנמית, לפחות קמאנאן כבש לזכותה שער. הכח ניצחה באשדוד 0:1. סכנין - הפועל פ”ת 1:1

דיברו על שינוי במכבי תל אביב עם הגעתו של שניידר לקבוצה, אך בינתיים זה רחוק מלהיות משביע רצון. את האוהדים זה אפילו מאכזב. אחרי שהקבוצה סיימה פעמיים בליגה ב-0:0, הפעם האחרונה בשבת האחרונה, היא כעת נכנעה 2:1 בגביע הטוטו מול מכבי פתח תקווה.

המלאבסים עלו בהרכב המשני שלהם, אחרי שבמפגש בשבת מול הצהובים הם חילצו נקודה. שתי דקות להפסקה אורי לוזון כבש שער מבעיטה חופשית וסיפק לא מעט חיוכים אצל המלאבסים. אלא שיאניק קמאנאן, שקיבל את ההזדמנות מרן בן שמעון, הצליח להשוות. שמונה דקות לסיום לוזון כבש פעם נוספת והוכיח שהוא ראוי להיות בהרכב של פתח תקווה, שעד כה העונה לא הלהיבה.

למרות שמכבי תל אביב הגיעה למספר הזדמנויות עם מצבים של יאניק קאמנאן ומאור בוזגלו, דווקא פתח תקווה עלתה ליתרון כשדקה להפסקה אורי לוזון סובב כדור חופשי מ-25 מטר לקורה ופנימה, 0:1 למכבי פתח תקווה. בדקה ה-66 מכבי תל אביב השוותה, כשיאניק קאמאנן נגח פנימה מול שער חשוף, לאחר שאיבגי הדף בעיטה ראשונה של יבוריאן. בדקה ה-82 לוזון בעט מחוץ לרחבה כדור שחלף מתחת לגוף של יבריץ' ונכנס פנימה. 1:2 בסיום למכבי פתח תקווה.

הרכבים

מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', אבי יחיאל (דור מלול 73), משה מישאלוב, ליאור ז'אן, תום מנשרוב, דן רומן, ג'ונתן אסוס (דולי ג'ונסון 46), יוסי שבחון, רודי חדד, מאור בוזגלו (איליה יבוריאן 46), יאניק קאמנאן (דויד אנאס 80).

מכבי פתח תקווה: אבי איבגי, חגי גודלנברג (מג'די יונס 46), בובן גרנצ'רוב, ניצן דמארי, נאור פסר, רועי בקל, אורי לוזון, דידי אונגר (רותם שמול 75), לירן כהן, טל בן חיים (עומר דמארי 46), רוביל סרסור (פאבלו בסטיאניני, 60).

מ.ס. אשדוד - הכח עמידר ר"ג 1:0

במ.ס. אשדוד ממשיכים את היכולת הרעה מהשבת האחרונה ואחרי שסיימה עם שני משחקים בהפסד, היא נכנעה גם בגביע הטוטו, כשערב המשחק היא הופיעה עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות משלושה משחקים. בהכח ניסו לחזור ליכולת טובה אחרי ששיחקו רק מחצית מול בית"ר ירושלים, הובילו 1:2 ובסופו של דבר סיימו בהפסד 4:2. דודו דהאן העדיף לעלות עם ההרכב השני שלו, שהספיק בסופו של דבר לניצחון.

המשחק נערך ללא קהל באשדוד בגלל קריאות גזעניות של הקהל נגד עבאס סואן. אחרי ארבעים דקות ללא שערים, הגיע אמיר אבו עראר וכבש את שער הניצחון להכח. הניגרי הנבחן עבדול קרים לוקמן הורחק בדקה ה-90.

בני סכנין - הפועל פתח תקווה 1:1

אחרי שהשיגה את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה, הפועל פתח תקווה קיוותה להמשיך במומנטום מול בני סכנין, אחת הקבוצות המגמגמות של הליגה. בגביע הטוטו הכחולים של אלי מחפוד עדיין מחפשים ניצחון ראשון אחרי שצירפו תוצאת תיקו נוספת למאזן של תיקו ושני הפסדים.

הבשורה מבחינת סכנין היא הצטרפותו המהירה של אוקוצ'ה ממכבי נתניה, שכבר במשחקו הראשון פרע את השטרות וכבש את שער היתרון לסכנין אחרי 22 דקות. אלא שהיתרון של סכנין לא החזיק מעמד כשחמש דקות לאחר מכן עמנואל אוסיי בנאיני הישווה וחילק את הנקודות בקרית אליעזר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully