וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבז יעלה לווסטהאם 30 מיליון פאונד

שפילד יונייטד תקבל סכום אסטרונומי מהפטישים, לאחר שנקבע כי העברתו של החלוץ, שהשפיע על מאבקי הירידה, היתה בלתי חוקית

הגעתו של קרלוס טבז לווסטהאם, לפני כשנה וחצי, עזרה למועדון הלונדוני הצנוע. הקבוצה ידעה עונה רעה, והחלוץ הארגנטינאי, עם סיום עונה נפלא, הצליח להשאיר כמעט במו רגליו את הפטישים בליגה. אלא שהקבוצה שכן ירדה באותה עונה, שפילד יונייטד, החליטה להגיש תלונה להנהלת הפרמיירליג, בטענה שההעברות של טבז ומאסצ'רנו מברזיל ללונדון היתה לא חוקית.

כזכור, ווסטהאם כבר חטפה קנס בן 5.5 מיליון פאונד באפריל הקודם בעקבות ההעברה, בה היה מעורב באופן בלתי חוקי צד שלישי, אלא שהבוקר (שלישי), עושה רושם כי זה היה רק קצה הקרחון. שפילד, שטענה כי הגעתו הבלתי-חוקית של טבז שינתה לחלוטין את מאזני הכוחות, דרשה סכומי פיצויים גבוהים במיוחד, בעקבות זכויות שידור שאבדו ושחקנים שעזבו, ובאופן מפתיע משהו, בית הדין המשמעתי פסק לטובתה של הקבוצה מליגת המשנה, וקבע כי על ווסטהאם לשלם פיצוי חסר תקדים של 30 מיליון פאונד.

דובר של ווסטהאם אמר בתגובה לרדיו ה-BBC: "אנחנו צריכים לעכל את הכל, ונתייעץ עם עורכי הדין שלנו לגבי העתיד". סיימון מקאבה, יושב הראש של שפילד, היה נשמע מאושר עם קבלת הבשורה. "הבוררים פסקו לטובתנו, ודאי שאנחנו מרוצים מכך". כרגע, לא ברור כיצד הסכום האסטרונומי ישפיע על ווסטהאם, אבל סביר שגם אם תגיש ערעור הוא צפוי להידחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully