וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפתוח מטריה אווירית

עת הגיעה עונת הסתיו תרמנו לכם שני טורים, אחד סולידי ואחד פרוע, שיעזרו לכם להגדיל את חשבון הבנק שלכם, או לפחות לקנות מטריה הגונה

טור מספר 1: היחס 4.47 (10 ש"ח יניבו לכם 45 ש"ח)

משחק מספר 1: גביע הטוטו לאומית: הפועל רמת גן - הפועל חיפה 2.10, 2.75, 2.45

הקבוצה של שלומי דורה מצויה בכושר מצוין. היא פתחה את העונה בליגה הלאומית עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. אלא שגם הפועל רמת גן נמצאת באותה פורמה בליגה ועם מאה אחוזי הצלחה. שתי הקבוצות נפגשות בגביע הטוטו, וכנראה ששתיהן יורידו הילוך, כי הליגה הרבה יותר חשובה להן. בכל מקרה אנו נזכה למפגש בין שתי מוליכות הליגה, תיקו נראה הכי סביר. ההימור X, היחס 2.75.

משחק מספר 6: גביע הטוטו ליגת העל: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקווה 1.30, 3.65, 4.85

רק ביום שבת נפגשו שתי הקבוצות במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל. הקבוצה הצהובה של רן בן שמעון נראתה רע מאוד, וזה כבר לא סוד, אחרי שגם בשני המחזורים של העונה היא לא הפגינה את היכולות המצופות ממנה. הפעם שתי הקבוצות שוב חוזרות לבלומפילד, אולי שם ישתחרר משהו אצל שתיהן ונוכל לראות גולים אחרי ה-0:0 המשמים בשבת. הקבוצה של גיא עזורי עומדת טוב על המגרש, בכל זאת בגביע הטוטו, נלך על ניצחון לתל אביבים. ההימור 1, היחס 1.30.

משחק מספר 16: גביע גרמני: שאלקה 04 - האנובר 96 1.25, 3.65, 5.70

ראשית, נזכור שהמשחק נערך במסגרת הגביע ולא הליגה. אולם אם אפשר להשליך מהליגה על הגביע, הרי שלכחולים המלכותיים יתרון ברור על פני האנובר. הקבוצה מגלזנקירשן פתחה את העונה בצורה טובה עם 11 נקודות מחמישה משחקים והיא מדורגת ראשונה בטבלה, האנובר רק עם ארבע נקודות לא רחוקה מהקו האדום. העובדה גם שהמשחק ייערך בפלטיס ארינה בגלזנקירשן נותנת עוד יתרון לשאלקה העדיפה. ההימור 1, היחס 1.25.

טור מספר 2: יחס 16.22, (10 ש"ח יניבו 162 ש"ח)

משחק מספר 24: גביע הטוטו ליגת העל: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה: 1.60, 2.95, 3.50

הדאבליסטית קיוותה בשנה שעברה לקחת את שלושת התארים, אליפות, גביע וגביע הטוטו. בשניים הראשונים והיותר חשובים היא זכתה, אולם בגביע הטוטו היא הודחה בחצי הגמר על ידי מכבי חיפה. הקבוצה הירוקה הדיחה אותה בפנדלים (7:8) אחרי משחק דרמטי. במשחק הראשון בין שתי הקבוצות במחזור הראשון הן נפרדו בתיקו 1:1 בקריית אליעזר. כעת, שוב לירושלמים, המעודדים מהניצחון הראשון בליגה על הכח עמידר רמת גן, יש הזדמנות לנקום. אבל הקבוצה של אלישע לוי נראית עם הרבה אופי. ההימור X, היחס 2.95.

משחק מספר 34: מאצ'-אפ: ליאו מסי (ברצלונה) - סמואל אטו (ברצלונה): 2.75, 2.00, 2.60

המאצ' אפ מתמקד בין שני שחקני ברצלונה. מחד הקשר הארגנטינאי הפורה, שמוביל את ברצלונה בעידן החדש שלה תחת פפ גווארדיולה. מסי כבר כבש שלושה שערים בשלושת מחזורי הליגה. שניים מהם הגיעו בניצחון הגדול 1:6 על ספורטינג גיחון בחוץ. גם החלוץ הקמרוני, שבסופו של דבר אחרי כל התלאות והבעיות, נשאר בקבוצה הקטאלונית, הבקיע באותו משחק. ברצלונה מארחת את בטיס סביליה בקאמפ נואו, והיא חוזרת מעודדת מאוד אחרי הניצחון בגיחון. אטו יקבל הרבה יותר כדורים ויוכל לתפקד קרוב יותר לרחבה, אבל גם מסי יצטרך לעשות פחות הגנה. ההימור X, היחס 2.00.

משחק מספר 38: ליגה איטלקית: בולוניה - אודינזה: 2.35, 2.75, 2.60

שתי הקבוצות מצפון איטליה לא פתחו בצורה מזהירה את העונה. הבולונזים השיגו רק שלוש נקודות בשלושה מחזורים והם מדורגים מקום מעל הקו האדום (17) עם שלוש נקודות. הקבוצה מאודינה השיגה ארבע והיא ממוקמת במקום ה-13. המשחק בבולוניה הוא הזדמנות טובה לשתיהן להשיג נקודות, אבל הקרב על זה יהיה קשה, לפיכך תיקו נראה הכי סביר. ההימור X, היחס 2.75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully