וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במידה שחיפה תחתים חלוץ, ארבייטמן ישוחרר לבני יהודה

למרות שרוברטו מרטינז הברזילאי לא יגיע לקבוצה, חיפה עדיין מחפשת חלוץ, מה שיגרום לעזיבתו של ארבייטמן. קטן ודוידוביץ' ינוחו בגביע הטוטו

בהמשך לבקשתו של שלומי ארבייטמן לעזוב את מכבי חיפה, עקב רצון הקבוצה להחתים חלוץ נוסף, נודע כי מספר קבוצות מליגת העל מעוניינת בשחקן - בראשן בני יהודה. הזהובים, שהתעניינו בחלוץ הצעיר עוד בקיץ, מחפשים לחזק את המועדון עוד לפני תום מועד ההעברות המתקרב. עם זאת, עד שיתברר נושא החלוץ הנוסף של הירוקים, ארבייטמן לא יפתח במגעים רשמיים עם אף קבוצה בליגת העל. גם אם חיפה לא תחתים חלוץ בימים הקרובים ותעשה זאת רק בינואר, ארבייטמן צפוי לעזוב את המועדון עם פתיחת מועד ההעברות המחודש.

הבוקר נעשו מאמצים מצד חיפה לצרף את החלוץ הברזילאי רוברטו מרטינז (26, אינטרנציונל), אך הברזילאי, המיוצג על ידי פיני זהבי, לא יגיע בסופו של דבר למועדון. למרות זאת, במועדון ממשיכים לחפש אלטרנטיבות לחוד ההתקפה לפני תום מועד ההעברות.

בהתאם לכך, הקשר חאבייר אנדרסון יקבל במהלך היממה הקרובה הודעה רשמית מהקבוצה האם הוא מצטרף לסגל או לא. כזכור, אתמול אישרה חיפה את הידיעה כי אנדרסון מועמד לחזור לסגל במידה ולא יימצא חלוץ ראוי. אם שחקן כזה לא יחתום מחר, אנדרסון יחזור לסגל ויתאמן עם הקבוצה. בכל מקרה, סוכנו של השחקן, אנטוניו פרננדו, דורש שחיפה תכבד את החוזה שיש לשחקן העונה.

יניב קטן וניר דוידוביץ' יישארו מחוץ לסגל במשחק גביע הטוטו של מכבי חיפה מחר (רביעי) מול בית"ר ירושלים בטדי. הסיבה לכך היא שמאמן הקבוצה, אלישע לוי, מעוניין לשמור את שני שחקני המפתח למשחק בין שתי הקבוצות במסגרת הליגה ביום ראשון, שייערך אף הוא בטדי. הבוקר (שלישי), נודע כי גם הבלם דקל קינן יישאר מחוץ לסגל. בחיפה לא מעוניינים לסכן אותו מאחר שהבלם סובל מנפיחות באפו ומתקשה לבצע מספר פעולות. בדומה לקטן ודוידוביץ', קינן צפוי במשחק הליגה בין השתיים.

המגעים הלא רשמיים בין חיפה ויוסי שבחון נעצרו אתמול, לאחר שמכבי תל אביב שלחה מסר לשחקן כי היא לא תשחררו לאף קבוצה בשלב זה. בחיפה היו מאוד מעוניינים בקשר, ואם במהלך חלון ההעברות בינואר הקשר ישוחרר ממכבי תל אביב, מה שלא נראה כרגע, היא תנסה לצרפו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully