וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנו מוטולה תולה את הנעליים

בגיל 32, אחרי קריירה נאה באירופה, החליט הפיני לפרוש כדי להקדיש יותר זמן למשפחתו. ז'לגיריס לוחצת על אלכס גארסיה שיחתום בשורותיה

השם האנו מוטולה ודאי גורם לרוב אוהדי מכבי תל אביב לחוש לחץ מסוים, אולי אפילו לנגב כמה טיפות זיעה מהמצח. לאורך השנים, יצא לפורוורד הפיני שם של אחד שתמיד מתעלה נגד המועדון הצהוב, למרות שבשנים האחרונות כל קשר בין התיאוריה והמציאות היה מקרי בהחלט. אותם אוהדים יכולים לנשום היום (שלישי) לרווחה, כשמוטולה - אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריית הכדורסל הפיני - החליט לתלות את הנעליים.

הפורוורד, שהיה לפיני הראשון והיחיד ששיחק ב-NBA, אמנם לא יזכור את תקופתו מעבר לים כמוצלחת במיוחד, אך מהרגע שהגיע לאירופה ביסס את מעמדו כשחקן מן השורה הראשונה ביבשת הישנה. הוא ידע שנים יפות בטאו ויטוריה, סקיפר בולוניה ופזארו, עד שעזב לדינמו מוסקבה וז'לגיריס, שם החלה דעיכתו. מוטולה תלה את החלטתו לפרוש בגיל צעיר יחסית (32) בכך שרצה להפסיק כשהוא עדיין בשיא, והסביר כי הוא מעוניין לבלות יותר זמן עם משפחתו.

* ז'לגיריס קובנה, שניצחה אמש (שני) את צסק"א מוסקבה בחצי גמר טורניר גומלסקי, עדיין לא מוותרת על אקס מכבי תל אביב, אלכס גארסיה. שני הצדדים נמצאים במו"מ מזה כחודש וחצי, ולמרות שהגארד מעוניין לחזור נכון לתקופה זו למולדתו בברזיל, האלופה הליטאית מפעילה עליו לחצים כבדים לחתום בשורותיה, במיוחד לאחר הפציעה של מנטאס קלנייטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully