וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות של גאידמק, גרסת אנגליה

ה"גארדיאן" האנגלי מפרסם כי ראשי הפרמיירליג יחקרו את מעורבות הבעלים של בית"ר ירושלים בפורטסמות', קבוצת בנו

אם מישהו חשב שהצרות של ארקדי גאידמק הסתיימו, או שהן מוגבלות לגבולות המזרח התיכון בלבד, הוא טעה. ה"גארדיאן" האנגלי מפרסם הבוקר (שלישי), כי בפרמיירליג יחלו לחקור בקרוב מי באמת מנהל את פורטסמות'. כזכור, מילאן מנדריץ' מכר את המועדון בינואר 2006, ומאז ועד היום המועדון הצהיר כי בעליו הוא אלכסנדר "סאשה" גאידמק, הבן של.

אנשיו של גאידמק ג'וניור מיהרו להבהיר כי הוא שילם עבור המועדון בכספו שלו, כסף שהרוויח מעסקאות ברוסיה, וכי לאביו, ארקדי גאידמק, אין שום קשר בעסקה. אלא שאחרי שמצבו הכלכלי של ארקדי התערער בזמן האחרון, מיהר הבעלים של בית"ר ירושלים להצהיר על חלק מהונו: יאכטות, מכוניות, מטוסים, מניות, וקבוצת כדורגל אנגלית בשם פורטסמות'. דובר פומפי הצהיר מוקדם יותר השבוע כי אלכסנדר גאידמק הוא הבעלים הבלתי מעורער של המועדון, ולארקדי אין שום קשר לקבוצה.

"אלכסנדר מחזיק בבעלות של המועדון ב-100 אחוז, לאביו מעולם לא היה קשר לקבוצה. זה נכון שחלק מהנכסים של ארקדי משפחתיים, אך פורטסמות' היא לא אחד מהם". למרות ההצהרה הזאת, בפרמייליג לא ממהרים לקבל אותה כעובדה מוגמרת, והחליטו לחקור את הנושא. באם יימצא כי לארקדי גאידמק יש חלק בבעלות של פורטסמות', צפויים המועדון האנגלי, האוליגרך הרוסי ובית"ר ירושלים לעונש, שכן על פי חוקי אופ"א, אסור לבעלים להחזיק שתי קבוצות כדורגל שמשחקות בגביעי אירופה במקביל - וכזכור, גם בית"ר וגם פורטסמות' שיחקו השנה במפעלים האירופאיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully