וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיקו סיכם באלופת אוזבקיסטן

המאמן הברזילאי בן ה-55, שאימן אשתקד את פנרבחצ'ה, הודיע כי יצטרף לבוניודקור עד לסיום העונה. ידריך בקבוצתו החדשה את ריבאלדו

אלופת אוזבקיסטן, בוניודקור, ממשיכה לספק הפתעות. אחרי שהודיעה כי תחתים את סמואל אטו, מה שלא קרה בסופו של דבר, וצירפה לשורותיה את ריבאלדו, הודיעה היום (שני) הקבוצה על מינויו של זיקו למאמנה. הברזילאי בן ה-55 סיכם במועדון עד לסיום העונה.

"הגעתי לסיכום בעל פה עם ראשי המועדון, ואני נוסע לאוזבקיסטן לחתום על החוזה", הודיע זיקו באתרו הרשמי. זיקו יחליף בתפקיד את מירדאלאל קאסימוב, שימונה לתפקיד מאמן נבחרת אוזבקיסטן. על פי דיווחים שונים, זיקו עשוי לשמש גם כיועץ מקצועי לקאסימוב בנבחרת.

כאמור, המאמן, ששיחק בנבחרת ברזיל בשלושה מונדיאלים, והיה בצוות האימון של הנבחרת הלאומית במונדיאל 1998, יפגוש בבוניודקור שני שחקנים בני ארצו, ריבאלדו ולואיזאו. ריבאלדו אגב, הוא זה ששכנע אותו להגיע למועדון.

זיקו אימן בעונה שעברה את פנרבחצ'ה והוביל אותה לרבע גמר ליגת האלופות. בקיץ הוא לא הצליח להגיע לסיכום כספי והוחלף בלואיס אראגונס. זיקו ניהל מו"מ עם מנצ'סטר סיטי וניוקאסל והוזכר כמועמד לאמן את לאציו האיטלקית, אך הצטרף בסופו של דבר לקבוצה מאוזבקיסטן. ביום רביעי, תארח בוניודקור במשחק הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות של אסיה, מול סייפה מאירן. המשחק הראשון באירן הסתיים בתיקו 2:2.

  • עוד באותו נושא:
  • זיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully