וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תבחן את אנאס הגנאי בגביע הטוטו

22.9.2008 / 23:03

החלוץ בן ה-23 הרשים באימונים ביומיים האחרונים וינסה לעשות זאת גם מול מכבי פ"ת (שלישי, 19:00). קאמאנן יחזור להרכב

במכבי תל אביב יינצלו את המשחק ביום שלישי (19:00, בלומפילד) מול מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו, בכדי לבחון את החלוץ הגנאי דיוויד אנאס, 23, שמתאמן מזה כיומיים בקבוצה. אנאס הרשים את הצוות המקצועי עד כה ובמועדון שוקלים להחתימו על חוזה עד לתום העונה במידה וייגלה יכול טובה גם במשחק מחר. אפשרות נוספת היא שהגנאי יירכש ויושאל לקבוצה אחרת עד לסיום העונה הנוכחית.

המאמן רן בן שמעון ייחסר מחר את המגן המורחק אורי שטרית ואת יובל שפונגין שמחלים מניתוח התוספתן שעבר לפני כעשרה ימים. שרן ייני וליאור ז'אן, המשתייכים לסגל הנבחרת הצעירה, שוחררו על ידי מאמן הנבחרת מוטי איווניר ויעמדו לרשותו של בן שמעון למשחק.

מי שייפתח סוף סוף בהרכב הוא החלוץ הצרפתי יאניק קאמאנן, שלא מרבה לקבל דקות משחק ונכנס בשבת כמחליף בדקה ה-59 במהלך המשחק מול הפתח תקוואים בליגה. איליה יבוריאן וגיז'רמו ישראלביץ' צפויים לקבל מנוחה מבן שמעון ולא יפתחו בהרכב.

ביום חמישי תקיים מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים רשמית בבית UMI בראשון לציון ובה יוצג הספונסר החדש באופן רישמי. על פי ההסכם האימוץ אמורים כל אנשי המועדון לקבל רכבי שברולט ושמה של הקבוצה יהפוך למכבי "שברולט" תל אביב.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', אבי יחיאל, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, ליאור ז'אן, ג'ונתן אסוס, דולי ג'ונסון, דור מלול, יוסי שבחון, רודי חדד, יאניק קאמאנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully