וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרזגה ייעדר לפחות שלושה חודשים

החלוץ הצרפתי של יובנטוס, שנפצע בליגת האלופות, ייאלץ לעבור ניתוח בברכו וצפוי להיעדר תקופה ארוכה. בופון יחמיץ את המשחק הקרוב

חלוצה הצרפתי של יובנטוס, דוד טרזגה, עלול להיעדר חמישה חודשים מהמגרשים בעקבות ניתוח בברכו, כך הודיעה הערב (שני) הקבוצה האיטלקית. החלוץ נפצע במהלך משחק ליגת האלופות נגד זניט סנט פטרסבורג וייאלץ לעבור ניתוח שיתקיים מחר (שלישי).

"זמן ההחלמה מהניתוח הוא לפחות שלושה חודשים, ובמקסימום ארבעה עד חמישה חודשים", נכתב בהודעה שהוציאה הנהלת הביאנקונרי. המשמעות היא שטרזגה יייעדר לפחות עד חודש ינואר, וכלל לא ברור אם יספיק להחלים בזמן לקראת משחקי סיום העונה בליגה ובצ'מפיונס.

החלוץ בן ה-30, שמשחק ביובה זו השנה השמינית וסיים כסגן מלך שערי הליגה בעונה שעברה עם 20 כיבושים, הודיע לאחרונה על פרישה מכדורגל בינלאומי, אך טען כי אם ריימונד דומנק יעזוב את אימון הנבחרת, הוא יהיה מוכן לחזור.

בעבר, סבל טרזגה מפציעות בגיד אך ביובה טענו הערב כי לא מדובר בפציעה באותו המקום. בסגל של הגברת הזקנה מצויים שלושה חלוצים נוספים, אמאורי, וינצ'נזו יאקווינטה ואלסנדרו דל פיירו. ביום רביעי תתמודד יובה במשחק ליגה מול קטאניה, ומהמשחק ייעדר גם השוער, ג'אנלואיג'י בופון, שסובל מפציעה קלה וייעדר שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully