וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני ר"ג גברה על לאריסה 53:66

22.9.2008 / 22:30

הקבוצה של בלינקו, השוהה בטורניר ביוון, גברה על הקבוצה היוונית. בני השרון הביסה את קרית אתא 55:85. הגליל גברה על חימיק יוז'ני 66:73

עירוני רמת גן נמצאת בשבוע הנוכחי בטורניר הכנה בסלוניקי וקיימה היום (שני) את משחקה השני בטורניר, והראתה סימנים חיוביים עם ניצחון מרשים 53:66 על לאריסה היוונית. רמת גן הגיעה למשחק אחרי שביום הראשון של הטורניר היא הובסה 53:80 על ידי מארוסי, הפסד שראשי הקבוצה תירצו בנסיעה הארוכה ולילה ללא שינה.

במשחק היום פתחה רמת גן חזק ובאה להוכיח כי ההפסד מאמש היה מקרי. הקבוצה עלתה ליתרון 26:35 בתום המחצית הראשונה בעיקר בזכות כרמלו לי. במחצית השנייה המשיכה הדומיננטיות של לי, כשהפעם גם ג'וש גומז שהגיע מבית"ר בנימינה, הראה יכולת טובה בדרך לניצחון 53:66. לי היה הקלע המוביל של רמת גן עם 24 נקודות, כאשר ליאור חכמון, שהגיע מאליצור מכבי נתניה, הוסיף 12 נקודות ואור ברנר קלע 5.

השחקנים ישובו ארצה מחר (שלישי) בערב ועד אז את הזמן הנותר תנצל הקבוצה לגיבוש חברתי. בסוף השבוע הקבוצה תצא לטורניר נוסף במשאבי שדה בדרום.

בני השרון הביסה את קרית אתא

במשחק אימון נוסף שנערך היום הביסה בני השרון את אליצור קרית אתא 55:85. הקבוצה של משה ויינקרנץ שערכה רק אמש את אימון הפתיחה החגיגי שלה, נראתה טוב מאוד במשך כל שלבי המשחק ולא התקשתה לגבור על היריבה שהופיעה רק עם זר אחד למשחק.

בלטו בשורות בני השרון: ר'יצארד רובי 23 נקודות, אורי יצחקי 23 נקודות, המין קווינטנס 12 נקודות, עוסמאן סיסה 10 נקודות. בלטו בשורות קרית אתא: ארז קוחנסקי 15 נקודות וטרנס רוברטס 13 נקודות.

בני השרון תצא בשבוע הבא למחנה אימון בדרום. בקרית אתא מקווים שהזר ברנדון מקנייט יחזור לפעילות לקראת אמצע השבוע ואילו הזר דריילון ברנס נחת רק הבוקר ולא שותף. הקבוצה תצא לטורניר משאבי שדה שיערך בסוף השבוע.

גליל/גלבוע גברה על חימיק יוז'ני

הקבוצה המאוחדת של הפועל גליל עליון/גלבוע גברה במשחק אימון על חימיק יוז'ני האוקראינת 66:73, במסגרת מחנה האימון שמקיימת הקבוצה באודסה. בשורות הקבוצה בלט הזר בראיין רוברטס עם 14 נקודות, כאשר אארון ניקסון הוסיף מנגד 13. הצעירים גל מקל ואלישי כדיר הוסיפו 10 ו-8 בהתאמה.

הגליל יצאה אל המחנה בסוף השבוע האחרון ותחזור ארצה ביום חמישי הקרוב. הקבוצה צפויה לערוך משחק אימון נוסף מחר מול הקבוצה המארחת את הטורניר, בי סי אודסה, בשורותיה משחקים אדריאן פלדג'ר ואוטיס היל.

עדכון ראשון: 22/9/08 19:07
עדכון אחרון: 22/9/08 22:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully