וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי עסקים מניגריה מתכננים לרכוש את ניוקאסל

התקשורת באפריקה מדווחת כי קבוצת אנשי עסקים מניגריה תסכים לשלם את הסכום שדורש הבעלים הנוכחי, מייק אשלי, 400 מיליון ליש"ט

הכסף הגדול שהכניסה קבוצת "אבו-דאבי יונייטד" למנצ'סטר סיטי, פתח את התיאבון של קבוצות רבות באנגליה. מועדונים קטנים מחפשים לעצמם רוכשים מהמפרץ. גם מייק אשלי, הבעלים המושמץ של ניוקאסל, מעוניין למכור את המועדון. הסכסוך עם קווין קיגן שהתפטר, המכירה הסיטונאית של שחקנים והפקדת הקבוצה בידי דניס וייז, הפכו את אשלי לטיפוס שנוא במיוחד בסנט ג'יימס פארק. לאשלי נמאס מהקללות של האוהדים והוא רוצה למכור, בתנאי שיקבל 400 מיליון ליש"ט.

בינתיים, רוכש לא נמצא, וגם מגעים עם אנשי עסקים מדובאי לא צלחו. כעת, הדיווחים מאפריקה מעלים ספקולציה חדשה, קבוצת רוכשים מניגריה שמעוניינת לשלם את הסכום שאשלי דורש. אם העיסקה אכן תצא לפועל, תהיה זו הפעם הראשונה בה לקבוצה אירופאית יהיו בעלים אפריקאיים.

כריס נתניאל, הבעלים של חברה שעומדת מאחורי המגעים, התראיין היום (שני) לתקשורת בניגריה, והדהים את כולם: "מאז ההודעה של אשלי על רצונו למכור, אני עובד קשה כדי לשכנע משקיעים ניגרים להשקיע כסף". נתניאל סיפר כי כרגע לחברה יש 350 מיליון ליש"ט, והיא מנסה לגייס עוד 50-100 מיליון על מנת להבטיח את העיסקה. "אם נגייס את שאר הכסף, נסגור את הדלת לחברות ערביות שמעוניינות ברכישה", אמר נתניאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully