וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברבנל: "למרות ההפסד יש הרבה סיבות לאופטימיות"

22.9.2008 / 13:37

מגן בני יהודה הסתכל על חצי הכוס המלאה. דמאיו: "אם תמשיכו כך, הנקודות יגיעו". אוהדי קבוצה זועמים על שעת המשחק נגד קרית שמונה

בבני יהודה קיבלו ברגשות מעורבים את ההפסד אמש (ראשון) 1:0 למכבי חיפה בקרית אליעזר. מצד אחד הקבוצה ספגה את הפסדה השני בתוך שלושה משחקים מפתיחת העונה, מנגד במועדון היו מרוצים מהיכולת שהפגינה הקבוצה. בסיום המשחק אף נכנס מנכ"ל הקבוצה משה דמאיו לחדר ההלבשה ואמר לשחקניו: "תרימו את הראש, ביטלנו את מכבי חיפה. אם תמשיכו לשחק ככה גם הנקודות יגיעו, כל הכבוד לכם על הלחימה והרצון".

המאמן גיא לוזון היה אופטימי בסיום ואמר: "כל מי שראה את בני יהודה, ראה קבוצה מאורגנת מאוד מבחינה הגנתית ובעקבות כך שיחקנו גם כדורגל טוב מבחינה התקפית. בסופו של דבר אם נמשיך לשחק ככה גם בבית וגם בחוץ נמשיך להגיע למצבי הבקעה, נבקיע וגם ניקח את הנקודות".

גם בקרב השחקנים נרשמה אכזבה גדולה בגלל ההפסד אמש. המגן אלי אברבנל, שפתח בהרכב במקומו של איציק עזוז, ניסה לראות את הצדדים החיוביים מהמשחק ואמר הבוקר לוואלה! ספורט: "זה הפסד מאוד מתסכל, הדבר שאני הכי שונא לשמוע אחרי הפסד זה ששיחקנו טוב. אני חושב שתיקו היה משקף יותר. צריך להסתכל בעיקר על הדברים הטובים שהיו - זה היה המשחק הראשון מתחילת העונה שנראינו כמו קבוצה, היינו קרובים אחד לשני, עמדנו מצוין על המגרש, סגירות בהגנה, נטרלנו את משחק ההתקפה של חיפה, שלמעט השער לא הגיעה לשום מצב הבקעה נוסף. יכול להיות שהגענו קצת נאיביים למשחק הזה".

אברבנל, לו זו השנה השביעית בה הוא לובש את המדים הזהובים, בטוח שהמשחק הזה ייתן למועדון דחיפה במשחקים הבאים: "לאורך זמן, אם נמשיך ככה, אז גם הניצחונות והנקודות יגיעו, אין לי ספק. זה משחק שנותן הרבה אופטימיות לעתיד, יש בקבוצה שילוב מצוין בין צעירים וותיקים וככה זה צריך להיות. האיזון הזה הוא מאוד חשוב. אני מבטיח לקהל שלנו שמה שהיה בעונה שעברה לא יחזור על עצמו, יש כאן קבוצה טובה".

בתוך כך, אוהדי הקבוצה זועמים על כך שגם משחק הבית הקרוב של הקבוצה בבלומפילד מול הפועל קרית שמונה ישוחק בשבת ב-15:00 והם יצטרכו לסבול ממזג האוויר החם. "נמאס לנו שאף אחד לא סופר אותנו. באופן קבוע, בכל פעם שגם אנחנו וגם הפועל תל אביב מארחים באותה שבת, דופקים אותנו ומשבצים לשעה הלא הגיונית הזו. יש לבני יהודה המון אוהדים שומרי שבת והם לא יוכלו לבוא ולעודד את הקבוצה, נפנה להתאחדות ונבקש את התערבותם בנושא. לא ייתכן שתהיה איפה ואיפה בין הקהלים", אמרו היום מספר אוהדים לוואלה! ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully