וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לסיבוב השני בטורניר סיאול

הטניסאית הישראלית, שירדה שני שלבים בדירוג למקום ה-37, גברה על צ'טקבוסקה 3:6, 4:6. דודי סלע, שירד למקום ה-92, ייצא לבייג'ינג

הטניסאית הישראלית הבכירה שחר פאר העפילה הלילה (בין ראשון לשני) לסיבוב השני של טורניר סיאול (סך פרסים של 145 אלף דולר). פאר, שירדה בדירוג שהתפרסם הבוקר שני מקומות למקום ה-37 בעולם, מדורגת שנייה בטורניר. בסיבוב הראשון היא גברה בשתי מערכות על פטרה צ'טקבוסקה הצ'כית (86 בעולם) 3:6, 4:6. בסיבוב הבא תפגוש פאר את המנצחת במשחק בין ארנצ'ה רוס ההולנדית (183 בעולם) לבין יריבה מהמוקדמות.

האמריקאית סרינה ווילאמס נותרה ראשונה בדירוג שהתפרסם הבוקר. ילנה יאנקוביץ' הסרבית נותרה במקום השני, כשבמקום השלישי התייצבה דינארה סאפינה. הרוסייה המשיכה את הדהירה המהירה שלה כלפי הפסגה כשעלתה שני מקומות בדירוג. עלייתה של סאפינה הייתה צפויה לאחר שזכתה בטורניר טוקיו. כתוצאה מעלייתה של סאפינה, אנה איבנוביץ' ירדה שלב למקום הרביעי, כמו אלנה דמטייבה שבמקום החמישי, מריה שראפובה נותרה שישית.

הישראלית ציפי אובזילר הדרדרה 12 מקומות בדירוג, כשירדה מהמקום ה-111 אל המקום ה-123. יוליה גלושקו רשמה עלייה נאה של 18 מקומות מהמקום ה-396 למקום ה-378.

סלע יוצא לבייג'ינג, רשם ירידה של מקום

הטניסאי הישראלי הבכיר דודי סלע, שסיים אמש (ראשון) קמפיין דייויס מוצלח עם נבחרת ישראל, ייצא היום (שני) לבייג'ינג. סלע, שלא נכלל בסגל האולימפי לאולימפיאדה, יגיע לטורניר, שם ישחק בסיבוב הראשון (סך פרסים של 524 אלף דולר) נגד ניקולה דוילדה הצרפתי (61 בעולם). אם ינצח הישראלי הוא עשוי לפגוש בסיבוב השני את את המדורג 5 בעולם, דויד פרר הספרדי.

כמובן שהניצחון אמש לא הקנה לסלע נקודות בדירוג, והוא המשיך במגמת הירידה שלו. הטניסאי הישראלי רשם ירידה של שלב אחד למקום ה-92. הראל לוי נותר במקומו כשהוא מדורג 190 בעולם. אמיר ויינטראוב רשם עלייה יפה של 14 מקומות עד למקום ה-464.

בעשירייה הראשונה לא נרשמה אף תזוזה. רפאל נדאל עדיין מדורג ראשון, רוג'ר פדרר שני, נובאק דג'וקוביץ' במקום השלישי. שאר דירוג הטופ 10: אנדי מארי, דויד פרר, ניקולאי דוידנקו, דויד נלבנדיאן, אנדי רודיק, סטניסלאס ווינקה, ג'יימס בלייק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully