וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: הפסד ראשון העונה לבוקה

הבוסטרוס נוצחו בביתם 3:2 על ידי טיגרה, ורשמו משחק שלישי רצוף ללא ניצחון. סן לורנסו ממשיכה להוביל, ניצחונות גם לולז וראסינג

בוקה ג'וניורס ספגה את הפסד הליגה הראשון שלה העונה, במחזור השביעי של טורניר האפרטורה, כשנכנעה בביתה 3:2 לטיגרה של דייגו קאניה, קפטן הקבוצה בעבר. קרלוס לונה (6) ומרטין מורל (12 ו-32) כבשו לזכות הקבוצה הצנועה מויקטוריה, שקפצה למקום השני בטבלה. שערים של בטאגליה (22), שגם הורחק לקראת סוף המחצית, ועצמי של ג'ונתן בלאנקו (28) הספיקו לבוקה רק לשיוויון זמני במחצית מטורפת.

מי שכבר התרגלה להפסיד העונה היא יריבתה העירונית, השנואה והמושבעת של בוקה, ריבר פלייט, שהיום הגיעה לשיאה עם מפלת 3:1 מול סן מרטין הקטנה. עומאר מרלו דווקא העלה את המיז'יונרוס ליתרון בדקה ה-11, אבל גוסטבו איבנז הישווה בדקה ה-33. אחרי המחצית זה היה משחק של סן מרטין בלבד ושערים של דניאל וגה בדקה ה-77 ואנצו ברונו בדקה ה-88, השלימו ניצחון גדול.

במקום הראשון עם 16 נק', ניצבת בביטחה סן לורנסו של מיגל אנחל רוסו, שניצחה 0:3 בבית את קולון מצמד של גונסאלו ברחסיו (21 ו-68) ואחד של פאבלו באריינטוס בדקה ה-47. אל המקום השלישי עלתה ולז סרספילד, שרשמה ניצחון רביעי ברציפות, אחרי 1:2 על רוסאריו סנטרל משערים של אוגלסיץ' (33) וסומוסה (81 בפנדל).

אסטודיאנטס, עדיין ללא המאמן החדש לאונרדו אסטרדה שהחליף את רוברטו סנסיני, ועם הרכב עמוס שחקנים צעירים, הפסידה 2:1 באווז'אנדה לראסינג, לה כבשו אדריאן לוסרו בדקה ה-7 וחואן סוטלו, עשר דקות מאוחר יותר.

משחקים נוספים:

ארסנאל - באנפילד 2:3
לארסנאל: סאבה (59), גומס (86), מטז'אן (90). לבאנפילד: לופס (18 ו-44)

חימנסיה חוחוי - ארחנטינוס ג'וניורס 1:1
לחוחוי: אראז'ה (49). לארחנטינוס: פרננדס (64)

לאנוס - הורקאן 0:0

חימנסיה לה פלאטה - גודוי קרוז 1:3
ללה פלאטה: נסטור מרטירנטה (36), מריאנו מסרה (44), אריאל אגוארו (54). לגודוי: מרטין סבסטיאן אגוויאר (42)

ניואלס אולד בויז - אינדפנדיינטה 0:1
לניואלס: כריסטיאן פביאני (50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully